den lange veien

 

God ettermiddag i solen <3 Har du det greit..?

 

Vi har alle en lang vei å gå….Hele verden..Hvor lenge må vi gå sånn i det uvisse. Være redde og engstelige. Ikke kunne besøke folk eller gå på konsert eller kino eller leve som før. Det blir nok veeeeldig lenge til. Kanskje aldri…Vi vil få en ny “normal” hverdag og liv – som kanskje vi kan bli vant med etterhvert..

 

Det er en lang lang vei….<3 I mens så går vi frem med små museskritt! Ikke annet å gjøre – det er vårt “nye” liv..Blir vi vant med dette livet…nei, vi blir ikke det i dag eller i morgen eller neste år…DET ER LANGT IGJEN..Når åpner skolene. Når kan vi gå på kino. Når kan vi dra på en utenlandsreise. Når kan vi dra på en fritidsreise. Når kan vi hilse på vanlig måte. Når kan vi klemme………….jeg vet ikke..

 

I mens får jeg gå og gå….over alle de broene jeg finner!

 

N Å R!

12 kommentarer
    1. Ja.. dette her tar lang tid. Det er ikke godt å si hvordan verden blir etter dette. Den blir nok veldig forandret.
      Vi er heldige som bor i Norge i allefall. Men hvordan Norge blir etterpå er jo like uvisst som i de fleste andre land.
      Stor venteklem til deg❤🌷

    2. nei det er ikke godt å si,men jeg har hatt besøk av ei venninne ,vo satt med avstand,vi har besøkt egne barn også da med god avstand ,men dei små fikk kos :=),i går lot jeg regler være regler jeg gav min datter en klem,det tror jeg er innafor,vi er i samme familie,men lett er det ikke slik det er nå,tenker det er verst for alle dei gamle,tror mange av dem blir mer ensomme en hva godt er og det er heller ingen god måte å avslutte livet på,nei dette er neimen ikke lett

      1. Nei, vi vet ikke hvordan dette ender. Veldig trist å være gammel og gammel og ensom er enda verre…Men vi må besøke våre gamle hvis det er mulig. Jeg besøker min mor. Hun kan ikke sitte der alene dag etter dag…Nei, det går ikke.

    3. Ja det kan bli en lang vei,, slett ikke lett å vite. Vi prøver å satse på Lofoten i sommer også.. men ikke godt å vite om vi kommer oss dit 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg