Den kjente bloggeren, Solliv på nye eventyr 2!

 

Dette stedet heter Dypeklo. Utrolig sjarmerende altså, og her tok jeg en rast. Jeg gikk fra Foten som du leste om her: Den kjente bloggeren, Solliv på nye eventyr! og så gikk ferden videre til Dypeklo og så videre til Oksrødkilen hvor jeg snudde og på tilbakeveien rastet jeg her. Tenk en sommerdag her da! 

 

 

Tror dette er kafeteria. Kan ikke huske jeg har vært her på sommeren før! 

 

 

 

 

Sjekk den utsikten da! Det var det jeg skulle vise dere. Ser Vestfold og Telemark (høye fjell)  herfra, det er jeg ganske sikker på. Ikke så lett å vise det på zoom på en mobil. Men utsikten var helt fantastisk. 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg satt på den krakken bildet over her og kosa meg med mat og te..Det ble varmt og lua hadde jeg lagt fra meg. Plutselig kom det en virvelvind og tok lua opp i lufta og jeg ble så paff at jeg reiste meg og dermed føk sitteunderlaget langt avgårde..En ung mannn løp etter det før det havnet i fjorden! Jeg sa jeg hadde fått det av en venninne fra Larvik..og takket han veldig. Og han sa skjønner  – det må du ta vare på! 

 

Neste gang så skal jeg gå enda lenger på denne Kyststien. Litt kjedelig når man har med bil for man må gå samme vei tilbake for å hente bilen.  Hvis ikke må man gå en trafikkert vei og det er ikke noe alternativ altså. Jeg turte ikke gape over altfor mye i dag! 

 

Søndagsturen  – del 2

18 kommentarer
    1. Flotte bilder fra ett fantastisk område.

      Jeg har vært der ute. Ett vennepar hadde hytte i området der. Så vi var der med de. Men nå er dessverre min venninne død. Og siden har vi ikke vært der. Men flott er det. Takk for turen og gjensyn.

      1. Tusen takk. Veldig fint område og helt idyll. Det må være paradis å ha hytte der ja. Trist med din venninne.
        Ønsker deg en fin dag!

      1. Sur noravind kan ødelegge mye. Men jeg er glad jeg kom meg på tur! Onsøy er vakkert.
        Det er som sagt helt annerledes enn Kråkerøy. Vakkert på hver sin måte! Klem…

    2. God morgen 🙂
      Godt at sitteunderlaget blei redda – og lua!

      Du bor ved et vakkert sted. Perler over alt 🙂 Sommeren hos deg er vakker, og jeg har jo vært i nærheten der for noen år siden…

      Lag deg en god mandag 🙂

      1. Det er nydelig her altså. Ved kysten med alle disse stedene og holmene. Ja, det er unikt.
        Ja, gutten løp og fikset! 🙂 Klem og fin kveld…

    3. Hihi, så bra at sitteunderlaget blei redda da! 🙂 Og kanskje så du både Blefjell og Gaustatoppen ?? Flotte bilder og et supert tursted iallfall! Klem 🙂

      1. Ja, jeg ble glad når han fikk tak i det! 🙂 På gode klare dager ser vi i hvertfall Gaustatoppen. Det var en slik utrolig klar dag i går. Så jeg så sikkert Blefjell også. Utrolig fint…
        Takk og fin fin kveld…klem…

      1. Hehe, du sier noe lurt der da….Men det som hadde vært smart var å ta bussen.
        Gå av på Foten og gå Kyststien til Merrapanna og så ta bussen hjem derfra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg