Den Gamle Byen

 

God lørdag! 

 

I går kveld dro jeg en tur til Gamlebyen for å se om det var noe som skjedde der borte…Vel ganske så stille og rolig når alle turistene har dratt hjem og festivaler er over! Så tok en runde og tittet rundt! Geitene er fine da 🥰

 

 

3 bukkene bruse…

 

 

Thelma, Louis og Cous Cous 🥰

 

 

Det jazzet – 

 

 

Selv om Benny er død – ❤️ Trist, men ble ganske så gammel da!

 

 

Gatene er koselige i Gamlebyen – det tror jeg alle er enige om altså! I går var det en av disse lune kvelden med nær 20 grader til langt på natt! Det holdt mer enn nok med en t-shirt til jeg var hjemme her i går kveld. Sjelden vare denne sommeren, men man nyter når de kveldene er der! 

 

 

Gubbeprat på Vollane – her ble det sikkert løst noen verdensproblemer vil jeg tro..Godt med gode venner og vekk fra hus og hjem…🥰 Noen timer..

 

 

Innom 1632 og kjøpte meg en burger, det er den beste burgeren jeg har spist i hele mitt liv. Det var noe med krydderet og sausen..Hvis du ser nedenfor og i burgeren et slag gul saus, aner ikke hva det er – men for en smak!!! 

 

Da er jeg straks klar til å fortsette dagen med litt plikter og sånn! 

 

 

En god blogger har mange jern i ilden ikke sant??? Kokte litt epler, godt å ha på brødskiva med litt ost til! Men du ha en fin fin lørdag videre da, jeg må stikke..

 

Vi prekæs

10 kommentarer
    1. Takk for turen og gratulerer med ny og fin toppbilde 🥰 Jeg er veldig glad i geiter, selv om de kan være veldig rampete i blant. Spesielt om de klarer å komme seg inn i bilen, hihi. Håper du får en fantastisk lørdag, klem 🤗

      1. Tusen takk, de geitene er så søte altså. Det var jo 4 og Benny er død.
        Det er han jeg husker best <3 Lørdagen har vært litt tut og kjør før jeg fikk roa det ned.
        Men sånn er det – klem og fin kveld.

      1. Tusen takk for det ja..Fikk roa med ned og slappet av nå i kveld – deilig..
        Ikke tenkt på dette bilde jeg, bare latt det suse og å gå.
        Men nå skal jeg skifte ut litt oftere – klem 🥰

    2. Jepp – en god blogger har mange jern i ilden…..! Fint i Gamlebyen – og geitene har jeg hilst på – så trist at Benny er død da <3 kos deg med kvelden, Solveig! Klemmer….

      1. Ja, må jo ha noe å skrive om…ikke sant?
        Ja, Benny er den jeg husker best. Har jo sett disse geitene her noen år!
        Men ikke hilst på dem i år, før i går..Så var koselig.
        Nyt kvelden og klem til deg, nyt max 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg