Den fine dagen

Hei igjen. Det regner og regner og passer meg bra. Full dag i går og masse å blogge om. Tok meg en tur til Oslo rett etter jobb. Og det blir jo masse bilder på en sånn tur. Jeg elsker bilder. Det sier med enn 1000 ord. Drysser litt bilder nedover her jeg. Jeg er glad i blomster og fontener og kunst. Som du ser. Fine motiver.

 

Fin Stemor. Elsker den fargen. Bare lekker.

 

 

Wenche er i farta utenfor Nasjonalteateret. For ei dame.

 

Nydelige farger på tulipanene. De er på hell, allikevel så skjønne.

 

Fontener er vann og jeg elsker vann som dere vet.

 

 

En gammel kjenning. Tigern. Fin plass å møte folk, for alle finner frem dit. Det var her vi møtes under treffet i fjor. Det var et meget koselig treff forresten.

Dagen i dag har gått unna, jeg har gått tur og kosa meg her inne. Ro i sjelen dag. For jeg er nok en litt rastløs person. Liker å gjøre noe. Jobbe med hus og hage eller dra på turer. Hit og dit. Men i dag. Bare koset meg inne. Ikke brukt penger og ikke brukt bilen. Herlig dag.

ØNSKER DEG EN FIN KVELD. JEG HAR FRI I MORGEN. ..

 

7 kommentarer
    1. Jeg bor jo her, så går sjelden rundt og fotograferer de “vanlige” tingene i byen her. Derfor koselig når andre gjør det 🙂 Jeg har vært på farta i dag 🙂

      1. HERLIG med bilder synes jeg å, om det er her og der. Du ser Oslo med litt annet blikk kanskje enn oss som kommer på besøk…:)herlig at du har farta litt da. Tittet innom i stad. Kommenterer litt hos deg nå.

      1. Tusen takk, Oslo er nok en by i forandring hele tida. Blir litt mer kjent hver gang jeg er der. Sønn min bor jo der, så lærer masse av ham da. Kjekt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg