den enkle hverdagsgleden

 

 

Jeg er veldig glad i den enkle gleden/lykken som ikke koster så mye. Små ting som ruver innover i meg i sakte tempo..Gå turer i naturen er en slik glede. Det gir meg så mye..

 

Kaffekoppen på morgenen..Og tur etterpå..Brødskiver og skummet melk til frokost, gjerne med gulost. Må ikke være så mye dill dall på vanlige hverdager. Klart jeg sier jo ikke nei til gode hotellfrokoster. Men det er ikke noe jeg trenger i livet mitt for å være fornøyd..

 

Gå turer hver dag..Tekoppen om kvelden..Rolig stund her hjemme i sofaen. 

 

Kveldstreningen som jeg aldri hopper over. Der er alt mulig forskjellige øvelser, og trener de fleste musklene, mage og lår og rompe. Armene, nakke og skuldre..Bøy og tøy på alle mulige vis. Det gleder jeg meg til hver eneste kveld.. Det koster ingenting, men gjør meg glad!

 

Kveldsmaten her hjemme med egg er også gode stunder. Jeg er 100 % hverdagsmenneske – jeg krever ikke så mye.. De små og store ting i løpet av dagen holder i grunn til min glede!

 

Men for å gjøre ting litt annerledes så tar jeg noen turer hit og dit innimellom..men jeg MÅ ikke. Jeg må heller ikke reise på fjellet hver helg for å stå på ski og bruke masse penger på heiskort! Sånt må ikke jeg..Jeg må i grunn veldig lite ❤️

 

Bilde fra turen i dag, helt nydelig tur! Deilig temp og vær og forhold..

 

 

Nydelige forhold.

 

 

Mosedotter trenger ikke være kjedelige! 

 

 

Selv furua trener, og strekker ut sin lange kropp!

21 kommentarer
    1. De flotteste bilder – og jeg er så innmari enig – jeg trenger ikke så mye, bare å få være ute! Godt å kunne farte litt rundt, men jeg liker å gjøre det også billigst mulig! Penger blir slukt fort om dagen! Det enkle er ALLTID det beste! Klemmer <3

      1. Tusen takk, nei jeg trenger ikke mye. Liker best det som skjer rundt her.
        Koselig å være på og ut og spise, men må ikke..Bare for å variere.
        Men de aller beste dagene er rundt i nærheten her hvor det ikke koster penger..Bare nyte.
        Slik som å dra på stranda, pakke sekk og bli borte hele dagen. Det enkle er det beste, absolutt..
        Nyt dagen, klem…<3

    2. Jeg er helt enig.🤩
      De små gledene i hverdagen er de viktigste.🥰
      Du er veldig flink til å være aktiv og det har du nok igjen for helsemessig.🤗
      Det man kan gjøre hjemme og i nærområdet og der man selv kan bestemme over tiden er det aller, aller beste.🤩👌🏻

      1. Takk takk, jeg har alltid trent hver eneste kveld med bøy og tøy.
        Det hører med til mitt liv. Null stress, bare deilig.
        Dager og opplevelser man ikke bruker penger er de aller beste..så mye kos i hverdagen! 🙂

    3. Så fine bilder og grønt og fint hos deg, – herlig å komme seg ut i skogen! Det er en veldig viktig egenskap å kunne glede seg over de små tingene, – gjør livet så mye bedre! Dessuten å ha stadig nye ting å glede seg til, for det finnes alltid. 😀 Ønsker deg en fortsatt fin onsdag! 😀

      1. Tusen takk, små gleder og turer rundt her gjør meg lykkelig. Trenger ikke noe mer jeg egentlig.
        Er fornøyd med det man har.
        Nå er våren snart her med varme og mer sol, blir helt topp med våren som kommer nå 💛 selv om snøen kom i natt!
        Men den forsvinner vel fort igjen vil jeg tro..
        Kos deg masse med kvelden…🥰

      1. Ja, det å være her hjemme og gå turer rundt her, er helt topp syntes jeg..Er bare så glad i det.
        Farter jo litt rundt noen ganger, men ikke noe jeg må for å bli lykkelig <3 Vi er veldig like, jeg leser hos deg og
        kjenner meg igjen på kommentarer og alt. Klem..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg