Den blå hytta

 

God søndag!  Jeg har vært tur i dag, på holmetur her på Kråkerøy. Denne blå hytta er den eneste hytta her ute. Husker aldri om det er privat eller en forening som eier denne. Ser sjelden noen der. Fin tomt og hele øya her og neste øy er friområder. Altså ikke et sted det er satt av tomter til feste. Men hytta kan jo hørt til en gård som ligger et annet sted!

 

 

 

 

Utsikten er fin her og det er ganske så stille og rolig. Egentlig deilig å dra hit varme sommerdager for det er et stykke å gå og det gidder man ikke i varmen. Da slipper man alt maset på overfylte badeplasser!

 

 Masse flott lyng, men begynner å visne nå! Sommeren er jo på hell, det er status om man vil eller ikke. 

 

 

Kråkerøy på sitt beste.

 

 

Noen kommer hit via båt, jeg kom hit via en liten hengebru som er laget for oss turfolk. 

 

 

Bildet ble ikke klart, men tar det med alikevel. Blåklokker og lyng er fin kombinasjon. Jeg hadde med badetøy og var på tur og badet tre ganger. Vannet er fortsatt nydelig og man tenker alltid. “Er dette siste badet i sommer.”

 

 

 

 

 

 

 

Koselig å se litt båttrafikk. En fin søndag er snart historie. Dagen går når man hygger seg. Slike søndager som dette liker jeg, når været leverer og man får noe ut av dagen! 

 

H o l m e s ø n d a g

14 kommentarer
    1. Helt nydelig altså. Så mange flotte perler der hos deg. Håper det ikke var siste badet ditt i år. Men om det var, så var det på et vakkert sted. 🤗 klemmer

      1. Tusen takk, håper enda på mange flere badeturer i sommer. Men vet aldri plutselig kommer det regn og vind og da er det gjort. Da synker temperaturen fort i havet. Ja, her er det masse vakkert å se, det er helt klart. Fint her på øya og holmene rundt Kråkerøy. Ikke sant, da husker jeg dette badet eller disse 3 bad som jeg fikk i dag.
        Klem og fin kveld..

    2. Nydelig dag i dag, selv om jeg bare har vært pyntepute på sofaen fra morgen til kveld, blir litt trist når noen hinter om at sommeren er snart over, men desto viktigere å kose seg på siste innspurten. Nydelig sted der du var 🌹

      1. God morgen…Ja, det er trist å tenke på. Men det kan være mange flotte dager til. Så vi må bare nyte.
        Håper det blir tur på deg i dag og ut av sofaen….hehe…

    3. det var en koselig hytte ,synd det ikke er en som er flittig i bruk :=) du bader du ja ,den sesongen er over hos oss :=) har hatt besøk av barnebarn og barn hele helgen ,så da rekker jeg ikke blogge

    4. Har man hytte/hus på et sånn flott sted burde de bruke det oftere mener jeg. Nydelig område du ferdes i. Bading hører med på en varm og lun høstdag. Godt at du koser deg.
      Hos meg begynner har høsten begynt så smått å komme. Mørkere kvelder og det gulner både her og der. Jeg har nominert deg til vixen fordi det er alltid så koselig å komme på lesebesøk. Ha en flott uke. Klem

      1. Denne hytta ligger på et meget vakkert sted og bare noen få meter til sjøen.
        Jeg koser meg masse med tur og bading – elsker det.
        Så utrolig hyggelig da! Tusen takk – følte meg glad! 🙂 Klem og fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg