Deilig med en liten pause – ser vel ingen feil her vel

God ettermiddag, det er fredag. Jeg har vært på jobb og er nå hjemme. Skal etterhvert gå en tur. Etterpå blir det handling og besøk hos mamma.

 

Elsker denne kaken fra Butterfly. Tar litt te til. Det er freddan og helg…

 Håper du har en fin dag og koser deg max. Vi er litt delt her i familien. Noen heier på Arsenal og noen på Manchester United 🙂 Og gutta har sett lagene live siden de var små. Blitt maaaaange turer. Og flere blir det sikkert….

#arsenal #manchester

14 kommentarer
    1. Jeg heier på Manchester 😀 og det er KUN på grunn av Solskjær. Så deilig ut det du hadde ordnet deg 🙂 Jeg har tatt meg et kakestykke her i dag jeg også 🙂 Nam-nam..Ha en fin kveld Solliv <3

    2. Ser deilig ut med sjokoladekake.. 🙂 Jeg heier ikke på noen fotballag..bortsett fra litt på Mjønder`n da..hehe.. Kos deg med helg og gåturer :)) Klem <3

    3. Nam, det så godt ut med kaken 😀 Koppen og fotballaget har jeg ikke noe forhold til 🙂 Skal jeg heie på noen, så ville det nok blitt laget ungene mine heier på, Real Madrid. Så dem følger jeg på Facebook, og har vært på en kamp. Utover det, så skjønner jeg meg ikke på fotball må jeg innrømme. Hverken reglene eller noe. Men synes jo det er kjekt at mange er interessert og har sine favoritter 🙂
      Kos deg og nyt helgen ♥

      1. Ikke sant.. Jeg har sett myyye på fotball opp gjennom. FFK da. Gøy det… Men dabbet av litt… Kaka var god. Gidder ikke bake så mye kaker. Best når det er litt høytid og sånn. Greit å kjøpe en bit….

    4. En flott ettermiddag det der, med kake og te 🙂 Her er det ikke snakk om så mye annet enn Manchester United 😀 hehe

      Ønsker deg en fin lørdag, Solveig!
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg