de holder ut – isfiskerne

 

 

Fremdeles is her inne i båthavna i Fredrikstad. Det er fremdeles ganske kaldt og kaldt og om natta, flere kuldegrader. Rart å se – sitter der dag etter dag. Pleier å være flere. Men det er kanskje de ivrigste som er igjen. Jeg var nede i båthavna og zoomet. Gå på is er jeg ferdig med i år! 3 stykk her og to borte ved en brygge.

 

 

 

Isen på Kråkerøy er historie…Men her er det elvevann og holder lenger. Andre drev med båtpussen..Det er kontraster! Jeg gikk tur i dag og tok en runde rundt i byen – ja du fikk med deg maleriene? Hvis ikke se her: jeg synes du trenger litt blomster og farger 

 

Helgen er snart historie – det er vel denne isen også! Klar for softis jeg…

10 kommentarer
      1. Ja, veldig merkelig vesterelva er ikke langt unna…Men aldri hørt om noen som har falt gjennom isen der! Spesielt er det…Som sagt. Jeg går ikke på is nå i mars! Så de vet nok hva de gjør..

      1. Ikke sant..de sitter hele dagen! I mange mange timer! Helt rolig på en krakk…Men det er visst sosialt har jeg hørt 🙂 mange måter å være sosial på. Klem..

      1. Vet du…..De bare elsker dette livet! Det er alt for dem. Er det en som ikke møter opp en dag er han (det er menn) fryktelig savnet! Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg