De gamle bloggerne

 

God lørdagskveld..Mat er viktig. Mat er energi..

 

I riktig gamle dager da hadde de som var på topp på lista, daglige innlegg om hva de handlet. Jeg tror ikke alltid de viste frem sannheten..De hadde nok plukket vekk det søte og salte..Det kom lissom aldri frem! 

 

Men jeg har ikke fjernet noen ting, det var det jeg handlet i dag! 

 

Så ble grøt til lunsj og salat nå til kvelden!  

 

Og smoothie blir det nok i morgen, skal bruke opp en brun banan også! Håper du har hatt en riktig så fin lørdag…🥰

 

12 kommentarer
    1. Artig å se hva du har handlet, så vi får noen tips. Det blir ofte det samme jeg kjøper, og har visst helt glemt fetaosten. Den er god i salater. Chiliscampi og lobnobs hørtes spennende ut! Junior er veldig glad i de yoghurtposene, og da helst med smak av jordbær eller skogsbær. Ønsker deg en fin søndag! 😀

      1. Ikke sant, liker å se slike handleposer jeg. Før var det jo masse av det på bloggen.
        Slik youghurt er fin til smoothie. Tenkte jeg skal lage meg det i dag. Da bruker jeg litt fra posen, og mandelmelk og frosne bær og en banan som har blitt vel moden.
        ..
        Lobnobs er godt, lagde meg salat med det. Grønne salat, tomtat, agurk og fetaost og paprika..smakte deilig.
        Chiliscampi er godt på knekkebrød synes jeg. Og nå fantes den i liten pakning og det passer meg bra.

    2. Kanskje jeg skal vis fram handleposen min snart igjen også. Husker at jeg faktisk hadde et slikt innlegg en gang i starten på blogginga😅 Mye godt i posen din,da🙋🏼‍♀️

      1. Gjør det, jeg syns det er spennende å se. Man lærer mye av andre mennesker ved å se hva de handler..
        Det var ofte slike innlegg på blogg før 🙂

    3. Selv synes jeg det er moro å se slike blogginnlegg med bilder/videoer av hva folk handler, for det blir så hverdagslig på en måte.

      Moro å se hva du har handlet 😊 Du må kose deg så mye 😊

      Ønsker deg en superfin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. Her var det mye godt! Byggrynsgrøt er deilig da! 🙂 lo litt, for det har jeg også tenkt – at all godisen blei fjerna før bildene blei tatt! Feigt, hihi…. 🙂 🙂 klemmer

      1. Deilig mat som jeg liker, ble salat til middag i går og salat til lunsj i dag. Deilig.
        Ja, de plukket vekk, for det spises mye søtsaker – det vet man jo.
        Så jo på MM også, store boller med godteri..og det var treningsfolk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg