de 4 plattformene på blogg

 

Ute regner det alt som er…katter og hunder <3 

 

Jeg sitter her inne…Har bakt rundstykker. Og spist 2 stykk med pålegg og med en kopp te til. Deilig det da 🙂 hjemmebakt er da best! Det er 4 etasjer/plattformer her på blogg. Plattform 1: 1 til og med 20 på topp. Det er kremen. Toppbloggere <3 For å komme dit må man ligge på over 1700 sidevisninger. Det er mange…Du må være dyktig. Ha en god gjeng rundt deg og ha fine overskrifter og bilder! Bra tekst er også et must der synes jeg. Selv om teksten kan variere litt der også …Jeg følger 1 eller 2 av disse. Men være flink på sosiale medier og bruke det bevist. Flinke til å markedsføre seg og bloggen sin. Kjendiser……

 

Plattform 2  – der ligger bloggere som kjemper om øverst etasje…De prøver og prøver. 21 – 40. Her kommer bildet av deg frem…Var på nr. 35 i forrige uke…Det var litt gøy..Men for å holde seg der – må man prestere. Det holder ikke å skrive om vær og vind og legge ut bilder av havet. Gjerne flere innlegg om dagen! For å bli der – det krever mye! Jeg er nok ikke der enda..Men er et mål å henge rundt på denne plattformen. Det er godt selskap. Der har jeg flere jeg følger! 

 

Etasje 3…Der befinner jeg meg som regel. Håper å bli der da! Ikke falle ned, men klatre oppover..Da holder det egentlig med 1 innlegg om dagen. Hvis man er litt kjent i blogg-land og har blogget noen år! 🙂 Og har noen greie temaer innimellom. Mitt tema er jo hørsel.

 

Plattform 4 – Hit når du hvis har gjennomsnitt 150 sidevisninger. Her ligger også bloggere som har blogget i mange år! Men er kanskje ikke på hele tida! Noen er litt av og på bloggere. Og her vel mest hverdagsblogger. Folk som skriver om hverdagen sin. Og mange her bruker bloggen som dagbok – kanskje..Det er jo bare mine betraktninger på en søndag i dette forferdelige regnværet..Noe må man gruble over…Og så er det mange flere som aldri når opp til de 100 beste…Der er nok mange flotte innlegg. Som ikke helt synes…Som burde bli lest! For det er ikke alltid de på toppen har den beste pennen!

 

de 4 plattformene på blogg – mine betraktninger

10 kommentarer
    1. Se der ja 😀 Ja du verden.. Litt moro er det om man snerter innom de øvre etasjer. Men tror det blir slitsomt i lengden. Det er svært sjelden jeg lager to innlegg om dagen. Her på bua vi er nå, er ikke wifi’en all verden for bloggaktivitet. Men det går,, men veeeldig sakte. 😀 Lykke til med etasjeklatringa 😀

    2. ja du grubler du :=) jeg tenker ikke på disse platformene,og nå kommer jeg til å dale ut av listen ,får jo besøk i kveld og om en uke reiser vi bort,blir lite her ikke resten av juli ,må bli sånn også innimellom :=)
      regner her også nå men har vært helt ok vær til nå ,vi har styrt litt i hagen og med markisen ute spiste vi middag ute også,men nå trekte vi inn ,er jo ikke noe særlig til temperatur ute

      1. Ja, skal jo ha ferie også…Da må jo blogg være blogg…I år er det jo mest hjemme på meg og været er ikke greit! Men men…..Dere får kose dere med besøk – det blir en fin uke…her blåser det fryktelig og mange har mistet strømmen!

    3. Jeg har jo nettopp satt meg godt fast på plattform 4…. etter å ha vært under bestandig! Et par ganger på plattform 3…. ikke så gærent syns jeg – moro å følge med! Du er flink – og mer aktiv enn meg! God klem <3

      1. Du har blitt veldig flink….Du klatrer og klatrer…snart over meg…Ja, bare hyggelig det altså…Men er morsomt å være på en av de 4 vaffal…Klem…i vinden…

    4. Det er mye som skal til for å henge med, stige, klatre. Man må bruke SoMe på riktig måte. Man må være aktiv på andres blogger også. Det hjelper å ha et “lokalmiljø” som kjenner deg. Man må så klart skrive godt. Og av og til ha litt flaks også 🙂 Jeg synes det er hyggelig å være på listen, for da blir man i alle fall sett, og har mulighet for at flere skal se en. Helt øverst hadde jeg ikke ønsket å være. Hadde følt litt på stress. Har følt litt på det i perioder selv langt der nede. Nå gjør jeg ikke det lenger. Har jeg ikke lyst eller tid å blogge, så lar jeg det være 🙂

      1. Mye som skal klaffe helt klart…Man vil jo synes…Men må ta smarte valg og være flink i andre Sosiale Medier som du sier…Jeg har mye å lære…Men mitt motto er….jevnt og trutt…..Man føler litt på det noen ganger når man skriver og skriver og likevel ikke synes på lista …Fin dag videre til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg