date med meg sjøl

 

God kveld i regnet, her regner vi bort i dag…Så ble ikke store utfarten i dag. Hadde tenkt en tur til Oslo, men det gadd jeg ikke. Så tusla her hjemme først og gikk turen så jeg var innafor med skritt-mengden. Viktig vet dere…:-) Så etterhvert etter dette så tok jeg meg en tur til Egon for å spise. Masse spisesteder i Fredrikstad. Men Egon er et greit sted når man går ut alene også synes jeg. Enkelt å bestille og det liker jeg…Men i dag var det plundrete. Lang tid for å bestille, så ble venting. Jeg hadde en pose med noen varer som jeg hadde lagt fra meg for å fortelle at jeg satt der. Ville ikke henge fra meg jakken. Hadde jo både nøkler og lommebok og mobil i den. Og jakka vil jeg ikke miste…:) Da jeg endelig kom tilbake etter bestillingen var posen borte og det satt andre mennesker ved mitt bord. Makan til frekkhet…Da klikka det for meg altså. Du kødder ikke med meg – så det er sagt! Ble spak han servitøren …stammet frem at han trodde noen hadde glemt sakene sine. Og de som satt der! Fikk flyttet seg fort for å si det sånn! Hehe…

 

Etterhvert kom maten og hadde ikke mer enn tatt en bit så kom det 3 personer bort til bordet mitt. Tanten og onkelen og kusinen til han jeg var gift med. Hatt kontakt med dem jeg, det ble klemming og masse prat og hygge. Bilder ble tatt. Og jeg fikk invitasjon til å komme hjem til dem på besøk. Har jo vært der før jeg, men en stund siden. Så det besøket får jeg til en dag 🙂 Får ta det etter jul og på nytt år. Mye styr nå 🙂 Dattera hadde tatt med seg sin mor og far ut for å spise en lørdagskveld i regnet…Hyggelig det! <3

 

 

Mett ble jeg og pratet fikk jeg…..

 

Så da er det bare til å ønske dere God Kveld…

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg