Danse inn i årstidene

 

 

 

 

God kveld i snøen og mer skal det bli…Høst har det vært og jeg danset den inn – vinteren danses hver dag…Det er glatt, man snurrer rundt både på et ben og to ben…Og til helga kommer mildværet, blir det ille så blir det buss for meg! For vinterdansen er slitsom…Både med bil og til fots!

 

Nå vil jeg ha vår! Jeg har tatt hundrevis av bilder – vinteren 2024! Nå kan våren komme! Skøyter kan også være dans..Dagens utfordring med Frodith.blogg.no

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
      1. Tusen takk, gleder meg virkelig til våren altså. Vinteren er både kald og snørik og da blir vel våren
        varm og fin – får vi tro <3 Klem..

      1. Isdans er flott å se på. Alltid likt å følge med på det på TV.
        Vinteren må vi bale med en stund til ja…Sånn er det jo..
        Får bare stålsette seg. I dag morges da jeg gikk til jobben var det 21 kuldegrader.
        Det var kaldt altså. Siste 15 minuttene da så gledet jeg meg til varm kaffe på jobben.
        Så kaldt har jeg aldri opplevd denne turen på morgenen før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg