dagens handel

 

God formiddag! Ute er det -5 – det er mildt og fint! Skal ut og gå etterhvert! Først spiste jeg frokost! Og dette handlet jeg i dag! 

 

 

2 kanelboller

 

 

2 horn + ost og kaffe! Deilig…

 

 

Fikk det levert på døra! Ikke sløsing dette, faktisk ikke mye dyrere enn på butikken. Og butikken er stengt i dag! I går hadde jeg liten lyst å kjøre i kulda og glatta! Faktisk ikke vært og handlet på en uke. Brukt ting her hjemme! Men nå snart tomt for kaffe og litt bakst på en søndag er jo ikke feil. Betaler ikke frakt på dette. og alt ble levert på døra før kl: 0900. Og jeg handlet her: MORGENLEVERING men er ikke alle adresser de kan levere til! 

 

 

Litt lykke på en søndag i januar! Det blir aldri feil…..

 

Men du kos deg – snart klar for en ny kaffekopp jeg!

 

12 kommentarer
    1. Vi har nok ikke sånn levering i nærheten her. MEN jeg har Backstube på hjørnet, 2 minutter herfra. Ned trappa, og litt ned i gata. Der har de alt mulig av bakst 🙂 Så jeg er stadig der. Får litt luft også 🙂

      1. Sikkert for oss – ikke helt på landet og ikke helt i byen.
        Backstube har vi fått i byen også ja. Gode varer! Men litt langt for meg å gå dit på morran.

      1. Deilig da, fått slappet av og ryddet litt i ved i bua ute og inne i et skap. Samlet alt av juleting på et
        sted. Sånne kopper og asjetter og boller og sånt med nisser og jul på! Et sted – ikke litt her og der…hehe..Og kom inn fra tur nr. 2 nå! Klem..

      1. Akkurat i dag var dette helt perfekt for meg! Gledet meg til å legge meg i går og vite at dette innholdet var på trappa i morges. Helt nydelig med kaffe og nylaget kanelbolle tidlig på morgenen i dag! Ja, må nok bo nærmere en by!

    2. Nei, det blir aldri feil med litt lykke. Her ble det bakt gjærdeig på lørdag. Ferskt til lunsj da.

      Kos deg på mandagen også! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg