Dagen er rosa

God morgen, hurra i dag er det bloggtreff. Og det øsregner her i Fredrikstad!

Men det var meldt regn. Men det skal bli bra etter 12:00 engang. Og bloggtreff begynner kl. 13:00. Så det er jo heeeelt perfekt.

Jeg skal i hvertfall ta på meg masse rosa klær 🙂 Det gjør dagen enda finere….

 

Rosa tre jeg tok bilde av på Gressvik i går. Det var meget vakkert…

 

 

Skal du gjøre dagen din rosa i dag?

 

Det føles bra. Faktisk helt helt greit….

 

Kos deg med morgenen og nyt kaffen. Den er ikke rosa asså! Nå skal jeg gå morgentur i øs pøs…

NYT DAGEN OG ROSA KLEM FRA SOLLIV

16 kommentarer
    1. For et nyyyydelig tre ♥ Jeg er veldig glad i rosa, både i naturen, i klærne og sånn ellers. Men kaffen kan godt være svart ja 😉
      Kos dere masse på bloggtreffet, og hils alle sammen med en klem fra meg ♥

    2. Hei på deg!

      Ønsker dere en flott dag på bloggtreff 🙂 Skulle ønske jeg fikk anledning være der, men jeg skal på 50 års-ball – også iført noe rosa 😀

      Hils alle flotte damene og nyt dagen i Fredrikstad!

      klem

      1. Tusen takk, Det blir bra 🙂 Skal hilse jeg, og nyyyt dagen der i vest med litt rosa og ball. Vi snakkes sikkert en dag utover…Blir vel flere treff? klem.

    3. Flotte bilder 😀 Masse lykke til med treffet og hils hele gjengen 😀 håper værgudene tar til vett sånn rundt klokka ett 😀 Klem

    4. Nydelig blomstrende tre. Det regner her også. Like greit, så får ikke everket noen unnskyldning for å øke priser igjen..få dem videre ned, takk.
      Kos deg masse på bloggtreff!

      1. Tusen takk, ble et fint treff. Det regnet frem til 12:00 og så ble det ok vær. Men varme på inne enda…Så regninga svir vel litt i juni også..

    5. Nydelig farge på det treet😍 Jeg har ikke vært kledd i rosa i dag. Jeg har vært helt marineblå jeg😊
      Håper dagen deres har vært fin i dag 💗

      1. Tusen takk, dagen ble kjekk i rosa. Veldig koselig dag. Blått er også en fin farge som jeg liker 🙂 og marineblå og rosa er knall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg