dagen blir lenger

 

 

Så ble det tirsdag og snart kvelden! 

 

Håper dagen din har vært fin! Jeg har vært på jobb og det øsregnet så brukte faktisk bilen..Siden det ikke ble noe tur sånn med gåing tur/retur jobb så parkerte jeg bare bilen her hjemme etter jobben og gikk inn og skiftet litt klær og la i vei! 

 

Man må jo løse det på en elller annen måte, gåinga mener jeg…

 

Etterhvert spise litt og så blir det vel litt å skrive etterpå igjen tenker jeg! Tok ikke noe bilder ute nå – bare gikk tempo..mye sur vind ute! Men ut må man…lenge lyst og det er deilig, klokka er 17.01 og det er faktisk lyst enda! Og sikkert en time til..

 

Tror dagen har har øket med over 3 timer siden 21. desember da det er på det mørkeste! 

 

 

 

Det er godt med dette lyset, tror det har mye å si for hvordan vi har det oppe i hodet vårt! (Bildet er fra fredagen, ser ikke slik ut i dag…) Men etter regn kommer sol…..

 

Lys 

18 kommentarer
    1. Ja nå går det heldigvis mot lysere tider.
      Ble en halvtimes tur på meg også idag. Deilig.
      Hadde satt en gjærdeig og det ble tur mens den hevet.
      Det ble pizzahorn til to jenter som er glad i litt annet enn brødmat i matpakka.

      1. Så deilig da, godt å bake litt å ha noe sysselsette seg med og gjøre ting man
        liker..Så bra du fikk gått en tur.
        Herlig med luft og det gjør godt for kropp og sjel.

    2. Dagene er lysere og lengre har jeg merket meg. Nydelig vær i dag og når sola skinner så ser man hvor skittent stuevinduene er! Men det må være mildt skal man få pusset vinduer utvendig. Men ryggen må være 100 % god for og kunne bøye seg på et normalt vis. Regntøy og støvler må man ha i regnvær. Da er selv regn ok vær å gå tur i. Klem

      1. Vinduene får man ta når man har helse og været passer.
        Man må kle seg ja..Deilig å være ute, kjenne luft i ansiktet.
        Regnet ikke da jeg gikk etter jobben, men blåste masse.
        Men regnet på morgenen så da ble det ikke morgentur…
        Men samma det – tur har det blitt! 🙂 klem…

    3. Ja, dagen blir lenger – det er jo såååå deilig! Fortsatt går det jo mange måneder til jeg skal dra hjem fra jobb klokka 16 hver dag, men det er jo deilig uansett! Klem <3

      1. Ja, du jobber og jobber…
        Men sånn er livet…
        Dagen øker og det blir lysere…snart er det lyst når du går og kommer hjem 🙂
        Klemmer..

    4. Ja, det var sur vind i går også, men jeg gikk mine kilometer likevel. Godt å komme ut og “lufte” hjernen tenker jeg mange ganger. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg