da var en del gjøremål ferdig

 

Hei! Da var jeg hjemme igjen og skal prøve å smelle sammen noen rundstykker for det er tomt i fryseren. Synes hjemmelagd er best da. Ellers så går det mye på knekkebrød! 🙂 

Dagen gikk unna. Ikke hele dagen da. Handlet for mamma. Vært hjemme hos henne. Satt og pratet en stund før jeg kjørte tilbake hit til Kråkerøy. To bommer passert kr. 48.- / virkelig kjipt altså. Kunne kosta en tier dette. Men den prisen det er nå så suger det innmari. Blir litt lei. Gikk en tur innom Isegran – en øy utenfor Kråkerøy før jeg handlet for meg selv. Så nå skal jeg sette en deig håper jeg. Blir rundstykkene gode deler jeg oppskrift! Så da stikker jeg kanskje innom senere med både rundstykker og oppskriften. Ellers så pusler jeg litt her hjemme. Litt strikk og litt rydding og litt lesing etterhvert. Ønsker deg en fin lørdag videre da….

 

Et par bilder fra Isegran. Lager et innlegg på det senere. For jeg har jo flere bilder å dele vet du 🙂

 

Det hjelper ikke å galoppere hvis det går i feil retning.

 

10 kommentarer
    1. hjemmebakt er helt klart best ja :=) hadde tenkt å lage knekkebrød i dag,men det ble ikke ,er litt zombi for tiden,men får se om jeg tar det i morgen :=) isegran ja,det var der dei hadde ANNO det

      1. Hjemmelaget er best synes jeg også! Håper det ordner seg for deg snart! Isegran og Anno ja. Det var et fint sted å spille inn Anno synes jeg. Kommer flere bilder. Tar det i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg