Da var det bare å vente på påskeharen

 

God kveld! 🙂

 

Om to uker er det påske! Så greit å begynne så smått! Masse pynt igjen altså! En del ting jeg skal pakke og ordne med også! Og kvister må jeg ta inn fra hagen! For jeg pynter dem med små egg! Jeg liker påske, det er rolig og fin stund! Ikke så styrete som jula med alle gavene og all maten og kake-baksten! Påske er mer fri og ut på tur! Akkurat som jeg aldri er på tur…Hørtes litt feil ut. Men uansett jeg er glad i påske! Selv om jeg ikke har hytte så koser jeg meg her hjemme. Egentlig har jeg hus og hytte i ett….så blir ikke feil det! 🙂 Men du les om kuppet på vinmonopolet her: jeg kunne ikke stå i mot

 

Så da får vi se om påskeharen kommer i år!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pyntet litt her og der jeg så blir det mer utover i uka som kommer! I går var jeg hos mamma og skiftet gardiner og pyntet litt med gule duker hos henne! Skal kjøpe litt gule blomster, så blir det påske hos mamma også! Koselig med litt farger i heimen…Gult er en flott farge som jeg er veldig glad i! Den minner om våren og alle gule blomstene som kommer ute i naturen…herlig! I år trenger vi i hvertfall litt lykke-boots…..

 

 

Ingen lås kan motstå en dirk av gull (gul)…

12 kommentarer
      1. Ja, det er veldig trivelig. Liker å pynte til påske jeg 🙂
        Du får finne litt pynt her og der du også! Sikkert noe gult liggende..Du kan jo sy også vet du. Hvis har gult stoff!
        Og for en hundrelapp på butikken, får du både lys og servietter. Trenger ikke koste så mye. og kvister har du sikkert i hagen. Og hekle egg går også fint vettu…masse å gjøre! Det er gøy! Klem.

      1. Tusen takk…koseligi å pynte til påske og jeg bare elsker det! Bestandig pyntet til påske helt fra jeg fikk mitt første hjem! Og mamma er(var) også glad i å pynte! Nå pynter vi for henne! Klem…
        Påske og barndommer var noe helt spesielt. Da bodde jeg på landet og da kom hyttefolket til påske! Å det var koselig altså…Så masse gode minner! <3 klem…

    1. Så fint fu har pyntet.
      Vi har hytte på Nordmøre hvor vi begge kommer ifra. Og da pleier noen barn og barnebarn og være med. Og der har vi all påskepynten.
      Men det går ikke i år heller pga pandemien.
      Så da blir det hjemmepåske, og det tror jeg egentlig blir deilig slik som situasjonen er.

      1. Tusen takk,
        Slik situasjonen er så er det greit å være hjemme. Samles mange mennesker på en hytte i disse tider er
        ikke så lurt. Så dere får bare nyte sol og kos og hygge hjemme! Ønsker deg en fin dag!

      1. Synes det er koselig med pynt til påske. Og masse mer inne i boden. Så får ta frem litt mer..
        Må ha litt stemning inne…Og nå er jo absolutt alt nedstengt igjen…

    2. Så enig. Vi trenger virkelig farger i våren. Gult er så fint nå. Klart påskeharen kommer til deg, så fint som du allerede har gjort det! Nyt dagen. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg