Da sola kom hit til øya

 

Plutselig kom sola…så deilig og lyst det ble! Fortsatt lyst ute og veldig fint..Det er lyst lenge nå, helt til mellom 1630 og 1700.. Det er snart vårtid håper jeg..Jeg gikk asfalt, da det kom snø i går og ble søle og den våte snøen frøs på i natt. På gangstiene er det strødd..Men ville ikke gått der på kveldstid uten brodder..For man må se ned, selv om det frister å se opp mot sola!

 

På en flott dag som denne..

 

 

Man blir glad av dette synet, og husk:

 

GLED DEG OVER LIVET, BRUK LIVET. DET HASTER AV STED OG VENTER IKKE.

 

Det ordtak fra min kalender jeg har på kjøkkenbenken fikk meg til å tenke! I dag også…

 

 

 

Rødt mot hvitt er flott. Det litt slitne får nyte krefter når omgivelsen blir riktig. Sånn kan det være med oss mennesker også. Rett miljø da blomstrer man opp, man blir sett og hørt og føler seg hel..

 

 

Det flotte januarlyset..Det er noe spesielt det, tidligere sa jeg alltid at januar er en tråkig måned..Men jeg har. endret meg med årene..Januar har sin sjarm den 🥰 

 

 

Blå himmel og helg – det gjør seg det..Kanskje man kan pakke sekk og mat og termos og komme seg ut i marka i morgen..Ut må man…Godt for hele kroppen det! Man føler hjertet banke litt ekstra når man er på ny side i året..Man går mot våren og sommeren…har den ikke bak seg! For meg er det veldig positivt..STOR LYKKE…

14 kommentarer
    1. Oh my oh my!!🤩🤩🌞🌞🌞
      Lyst sååå lenge???😲
      Kjenner misunnelsen litt når jeg ser hvor fint du har det i dag.🤩
      Her har det snødd.😅❄️
      Ha en nydelig fredagskveld!🤗🥰

      1. Tusen takk i dag var det sol og lyst ute og blå himmel og pittelitt snø,,,nok til sjarm.
        Da ser man januar med litt andre briller altså, flott var det..ja, ser den altså…
        God kvelden videre 🙂

    2. Hei,Hvordan øy bor du på?,med gater,autovern og veier??.jeg bor på en øy, en ekte øy,mitt i
      .. indrefileten på sørlandet,vi har verken gatelys eller bilvei, en øy har ikke biler..hørt om Lyngør.?,

      1. Du bor i et paradis…Høres ut som et sted jeg kunne trives helt klart.
        Jeg bor på Kråkerøy, men sier øya noen ganger. Men det er en ekte øy – god kveld da 🙂

    3. Så deilig med den sola idag altså! Og jeg er såå enig – januar er vakker, men det fiiine lyset! Fine bilder her – det er godt å være ute og gå og ta bilder i sånt vær altså! God klem <3

      1. Ja, i dag var det sol og lyst og fint ute..Så deilig. Godt å være ute da, håpet sola kom i morgen også..
        Men så dårlig ut på været..Men får ta det som det kommer 🥰 klem til deg…

    4. Januar er en fin måned det – og spesielt når sola skinner fra klar blå himmel – og varmer 🙂 Bare å passe på og se ned ja… det er glatt veldig mange steder nå!

      God lørdag til deg 🙂 klems

      1. God lørdag og morgen…Så deilig med dette lyset i går, i dag blir det overskyet ser det ut som.
        Men men ut må man…ble glatt igjen her da, snø og slaps frøs på..
        Men ikke alltid lett med brodder når det bare partier innimellom.
        Kos deg masse med dagen 💛🧡 klem..

    5. Herlig med sol! Vi så den så vidt i dag, men i morgen skal vi visst få se den mye mer om værmeldinga stemmer. 😉 Godt å se at sola kommer høyere og høyere på himmelen 🙂 Nyt lørdagen! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg