da har jeg fått handlet litt

 

God ettermiddag denne lørdagen. Tusler med mine ting. Ryddet og vasket litt her hjemme. Vært på butikken og handlet for meg selv. Lager et eget innlegg på det 🙂 handlekurver er populært her på blogg…hehe…!

 

I går fikk jeg varene jeg har bestilt. T-shirt og jeg hører dårlig button. Var fine ting. Tenkte jeg skal bruke det litt på jobben for ha litt fokus på oss som hører dårlig. Bestilte til min bror også. Men der hadde dem surra med størrelsen. Så må sende tilbake, men de skulle sende meg riktig størrelse. Ringte om det med en gang jeg så feilen. Feilen var ikke min, men pakket feil i sendinga.

 

Pappa hørte jo dårlig. Og veldig mange i hans familie. Min eldste bror har også nedsatt hørsel. Men ikke så ille som meg. Jeg er hardest rammet. Mine 2 yngre brødre har ikke noe problem. Ikke som jeg har merket i hvertfall og heller ikke mine barn. Men jeg er nok ikke den beste eksperten til å sjekke om folk hører dårlig eller ikke. Har lissom nok med min egen hørsel…Så det kommer og går litt i familien ser det ut som.

 

Men man er født slik og får ikke gjort så mye med den saken. Men må bare gjøre det beste ut av dette. Men det er ikke flaut å høre dårlig, men det er flaut og ikke formidle det til andre! Åpenhet er utrolig viktig. Derfor driver jeg også hørselblogg! For det å ha nedsatt hørselstap er overhodet ikke flaut i det hele tatt 🙂 

 

 

Var det ikke kule ting? Det synes jeg i hvertfall! Kos deg videre da… 🙂 

 

 

Vær utålmodig, menneske! Sett dine egne spor. Det gjelder vårt evige, korte liv. det gjelder vår jord.

 

 

14 kommentarer
    1. Artig og veldig fornuftig. 😊 jeg skulle nok fått meg høreapparat for lenge siden. Men så er ikke jeg på langt nær så plaget. Men det er stor forskjell. 😊god lørdag.

    2. Skulle nok undersøkt hørselen min jeg også. Mannen min blir helt oppgitt noen ganger over hvor dårlig han mener jeg hører.
      Kjempefine ting du fikk tak i der😃

      1. Tusen takk, fine ting å få ta tak i. Og skal brukes flittig 🙂 Kanskje du burde spørre fastlegen neste gang. Ta en test 🙂 Klemmer til deg.

    3. Skikkelig kult med den t-skjorta..selv om det sikkert ikke er noe kult å høre dårlig..men du er flink til å gjøre det beste ut av ting slik di er..tommel opp for det 🙂 Klem og fin dag videre <3

      1. Tusen takk, var veldig fin. Blir jo i godt humør av å se den. Må bare ta grep og leve det livet jeg har fått <3 klemmer og fin fin lørdag! <3

    4. Tøff genser da 🙂 Lurt å ha deg på jobben ja, sette litt fokus 🙂 Jeg driver nå på med det samme som du vet, setter fokus, på MIN måte. Jeg vil at flest mulig skal lære seg litt tegnspråk jeg da 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg