Da er man ferdig til jul

 

God kveld her 22. desember! 

 

I går var jeg ikke i form til å blogge så mye. Med nesa som rant og alt det der. Bedre nå, for håpe det holder seg vekk..

 

Innom byen etter jobb i dag og handlet to julegaver til. Så sier meg fornøyd jeg nå..Så nå blir det å slappe av litt med TV tenker jeg..Bildet over her er fra et hus i byen! Noe så lekkert pyntet da, ikke sant? Store ting ruver skikkelig..Bedre med noen store ting enn 100 små! Men men, man må lissom dra frem det man har samlet sammen etter et langt liv. Det er noe med..Hvis det er kun en eske man kan ta med seg fra huset, så er det esken med julepynt. I hvert fall det ungene har laget! Det er GULL..

 

Jeg stikker innom bloggen som før, i jula jeg..synes det er koselig. Man har jo venner her inne, og skulle man flytte så er jo vennene lett å få tak i allikevel.. 💛

 

 

God Jul!

20 kommentarer
    1. Håper du er i bedre form og klar for noen turer i lufta i jula. Det skal jeg 🙂 Fint pyntet hus ja 🙂 Her er også gave-greiene ferdig 🙂

      1. Tusen takk, gavene er i hus og pynten er på plass og maten kjøpt..
        Så da håper jeg på fine veier uten en rennende nese som ødelegger julestemningen.. 🙂

    2. Nå håper jeg du blir helt frisk til julefeiringen starter.🤩
      Julepynt må man ha med seg, uansett hvor man flytter.
      Jeg kommer nok også til å være på bloggen og titter innom i løpet av jula jeg også.🥰🎄🎅🏻
      Kos deg med de siste forberedelsene.🤩

      1. God morgen, julepynten er med på lasset ja.
        Får håpe det snart er tomt for virus i min kropp nå. Dette er slitsomt + de forferdelige veiene vi har hatt en uke her nede.
        Gått mange dager uten at man får gjort det man skal..Det stoppet jo helt opp!
        Men jeg sier meg ferdig jeg nå og Jul blir det uansett hvor mye eller lite man stresser… 🥰

    3. God jul og riktig god bedring. Det er mange som er “halvsyke” om dagen, de blir liksom ikke helt bra. Vi får håpe alt blir bedre med et nytt år innen rekkevidde.

      1. Tusen takk, God jul til deg og dine også.
        Veldig kjedelig..Halvsjuk den ene dagen og helsjuk neste..Sånn har det gått leeeenge nå. Blir lissom ikke frisk!
        Satser på at det går seg til nå ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg