da er jeg i mål med min arbeidsuke

 

God ettermiddag ute og inne. I dag er det grått og tåke. Tåkeskyene henger nesten nede i asfalten 🙂 Så det er tungt vær rett og slett. Så mitt hode bærer preg av det altså! Rett og slett syk tung i hodet i dag. Men har kommet meg hjem fra jobb. Jeg er glad jeg jobber 60 %. Litt enklere for min helse!

Så nå er det litt rengjøring her i heimen tenker jeg. Tar en runde med støvsuger og vasker litt! Det er alltid kjekt. Så blir det tur litt senere. Kanskje tåka er lettet bittelitt også! Dårlig fotolys i dag. Rengjøring og så tur. Det holder for meg. Skal gå meg en tur på butikken, men om det blir i dag eller i morgen får jeg se på…Tar det som trim rett og slett. Blir som en tur 🙂

Ønsker deg en fin dag videre. Så stikker jeg innom her litt senere igjen…<3 Da håper jeg hodet er med meg! 

 

 

Dette var i går…Det våres. Er grønt og fint. Jeg er glad i grønt. Fin farge synes jeg 🙂

 

Da har jeg en plan.

10 kommentarer
    1. deilig med helg da for dere som jobber,jeg droppet husvasken i dag men har bakt 6 brød og laget potetball,jeg har også gått en tur ,så jeg er godt fornøgd med min dag da,håper du blir god etter spaserturen

    2. Ja, grønt er fint! Og – jeg jobber 80%, har fri hver fredag…. men så har jeg to ekstrajobber annenhver fredag…… idag har jeg hatt heeeelt fri! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg