da ble veranda “ny”

 

God kveld 🙂 jeg har jo ferie og diller her hjemme. Pusset veranda og beiset. Ble ok. Gulvet er slitt men har satt inn med oljebeis. Neste gang blir det husbeis. For samme hva man gjør og pusser og fikser så er det gamle bord..Sånn er det. Det går noen år til <3 

 

 

Litt pynt må til..

 

 

Puffen kjøpte jeg på Europris i dag. Solsikke og kurv er kjøpt på Rusta. 

 

 

Likte denne. Kan ha både ute og inne. 

 

 

Bambus og kurv er kjøpt på Rusta. Teppet hadde jeg fra før. Kjøpt i en interiørbutikk. 

 

 

Lavendel er kjøpt på Rusta og kurven på Clas Ohlson. 

 

 

En rusten lykt bak der er kjøpt på Europris for mange år siden. Naturlig rustet. Rust er jo så moderne nå..

 

 

Dette fatet er gammelt. Men figurene kjøpte jeg på Europris forrige uke. Fyller dem med vann. 

 

 

Sommergeorginer og potte hadde jeg fra før.

 

 

Ny stol og matte kjøpt på Rusta i dag. 

 

 

Små mattene er også kjøpt på Rusta i dag. Handlet veldig i dag..Hehe….Det får være bursdagsgave til meg selv…Kjøpte en lyslenke også. Den får jeg ta bilde av når det blir mørkere ute.. 🙂

 

Synes det ble koselig på veranda jeg nå <3 

 

 

En kvinne uten mage er det samme som en rose uten duft…Så kos deg i sommer og nyyyyt dagene…..

10 kommentarer
    1. Med oppussingen du har gjort på gulvet , har du jammen fortjent å spandere på deg noe nytt også. Det ble ordentlig koselig på verandaen din😍
      Kos deg resten av ferien din😊

    2. Du verden som du har stått på og gjort det så flott 😀 Nå må bare værgudene spille på lag fremover. Ja, altså, om du har “ro i ræva” til å sitte å nyte de vakre omgivelsene fra terrassen din 😀

      1. Tusen takk, fint i morgen også…Så er det meldt regn i flere dager. Satt ute nå i 2 timer…hehe…
        Jobba siden lørdag..Så er fornøyd jeg. Legge noe mer av sjela si i di gamle plankene gadd jeg ikke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg