Da ble det kveld her hos Solliv

 

Da er denne dagen på tampen!

 

Etterhvert finne senga, litt plaget av allergi i dag og man merker man har vært mye ute i gresset..Sånn er det alltid de første rundene med nyklippet gress..Men det går helt fint..Klager ikke på våren, det er dette man har ventet på hele vinteren..

 

Masse fine tulipaner her på Kråkerøy, så utrolig vakkert. Akkurat dette slaget her var helt nydelig! Det skal jeg passe på å se etter og kanskje man kan plante noen i min egen hage..

 

Det er så mye vakkert der ute dere, jeg blir i hvert fall helt satt ut om dagen! Jeg stopper og titter og lukter og bare nyter..Sånn har blitt her hos meg! Vinteren har vært kald, og når når våren kom nå så er det akkurat som jeg har blitt klonet…hehe… Jeg er og blir vår- og sommermenneske – jeg lever mer intens på denne tiden! 🥰

 

Man føler seg glad, får lyst til å hoppe strikk og paradis! 

 

 

14 kommentarer
    1. Det er helt sikkert – det er mye vakkert der ute nå 😀 Og allergien ja… det er bare å hive innpå av de medisiner man har mot den slags… Tett nese, kløende hals og øyne og slikt… Men det hører til og man blir vant til det 🙂

      Ønsker deg en virkelig god helg! Bare å nyte 🙂 klems

      1. Veldig mye vakkert, jeg nytt og nyter og blir helt satt ut..Ved plenklipping og det grønne gresset da blir det kløe
        og nysing – sånn er det..Det er jo vår!
        Kose deg masse med dagen 🥰 God klem herfra…

    2. Ja, våren er noe eget 🙂 Jeg prøver så godt jeg kan å leve skikkelig på vinteren også, men det blir liksom ikke det samme, selv om jeg prøver 😀

      1. Vår er spesiell. Selv om jeg er ute hver eneste dag hele vinteren.
        Så blir det mye innendørs. Hadde jeg kost meg med ski og hytteliv, så
        hadde nok vinteren vært bedre her hos meg. Men jeg er ikke der.
        Så da lever jeg heller litt mer på en annen måte, vår, sommer og tidig høst.
        Mn håper når jeg blir pensjonist at jeg kan dra sydover noen måneder på de mest tråkige månedene.

    3. Nydelige tulipaner! 🌷 Det finnes så utrolig mange sorter, så det sikreste er nok å høre med de som har plantet de. Her er det så kaldt om natten, så løkvekstene har nesten stoppet helt opp. Ønsker deg en superfin lørdag! 🤗

      1. God formiddag, tulipaner er så vakkert og disse var lubne og doble på en måte. Utrolig lekkert.
        Det er ikke så varmt her heller, lufta er skarp..Men kulde er det slutt på her. Deilig..
        Og sola varmer på dagen, det er nydelige.
        Tusen takk og kos deg masse med lørdagen og helg.

    4. Nå trenger jeg litt hjelp fra deg! Jeg skal til Fredrikstad en helg i slutten av mai. Vi skal bo på hotell i sentrum og skal selvfølgelig utforske byen med Gamlebyen og ta ferge. Det hadde vært hyggelig å dra til et turområde litt utenfor også, hvor vi kan gå langs stranden feks. Har du et forslag til hvor vi kan dra? Helst ikke langt å kjøre og greit å få parkert bilen. Vi har en 3 åring med som ikke er så glad i å kjøre bil. Finnes det noen områder i byen hvor det er lekeplass som du vil anbefale? Jeg trenger gode tips!

    5. Jeg blir sliten om kvelden …. spesielt i helgene når jeg er ute hele dagene lissom…! Men sånn skal det være om våren og sommeren – mye å ordne med og kose seg med! God klem til deg <3

      1. Takk, man blir jo mer trøtt når man har vært ute hele dagen og spesielt trøtt i sjølufta..Da siger trøtten raskere på, og kvelden kommer plutselig. Men klokka går og før man er i senga så har det tatt tid. Sjøluft er sovemedisin..
        Deilig å nyte alt det vakre nå…klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg