da ble det fredag og håper det blir gøy

 

Endelig ble det fredag da og helg snart. Deilig altså. Dagene går fort og jeg koser meg egentlig hver dag jeg. Prøver å leve hver dag og ha det trivelig. Ikke vente vente så veldig. Men akkurat denne fredagen har jeg ventet på veldig lenge. Tror det blir gøy og fint. Skriver litt mer om dette senere i dag. Nå har jeg nok med å klamre meg fast til kaffekoppen og nyte morgenkaffe og det skal være hygge det vet dere. Det er den beste kaffen på hele dagen. Etterhvert blir kaffen ikke så god…Men da er man forsynt! 🙂 Men dusj og så avgårde på jobben. I går var det 20.02.2020 – spesielt!

 

Men kose dere med dagen og så kommer jeg med et innlegg senere <3 

Klem herfra! 🙂

 

Jeg blir sint når noen bruker ansjos som bokmerke.

10 kommentarer
    1. vi har ingen planer for helgen ,så vi tar den som den kommer,det er viktig att han som er på jobb hver dag får bestemme litt selv,jeg er jo hjemme hver dag :=)
      Du gjør meg nyskjerrig ,men jeg må vist vente på din hemlighet til senere hi hi .
      Kaffekoppen min stod på bordet og måtte vente til jeg hadde tatt dagens første sykkeløkt,må lage meg en fast rutine ,da blir det gjort,ha en fin dag da

    2. Spennende 😀 Lykke til på jobben. Forøvrig er ikke ansjos så populært her i huset på noen som helst måte. 🙂 God fredag og god helg, med eller uten klamring 😀

    3. Nå er det lørdag og jeg tror jeg må krabbe opp fra dyna. Sitter i senga og blogger, redigerer bilder og hører podcast. Pjokken sover og mannen er nede. Tror jeg stikker ned til han og kaffen.. ha en glad dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg