Da ble det ettermiddag her hos solliv

Hei igjen,  jeg er ny. Ikke på blogg asså. Men litt ukjent sted.

Så her er jeg. Mange av dere har sett meg før. Noen nye er sikkert litt ukjente. Jeg heter Solveig. Rolig stille dame som liker meg i skogen og ved sjøen..sjø og hav er mitt favorittsted på sommeren. Jeg nyter sommer og sol. Bloggen heter SOLLIV. På grunn av sol og liv. Og jeg som heter Solveig, og min mamma som heter Liv. Da måtte det bli Solliv. Jeg jobber med transport, 60 %. Og jeg er 40 % uføretrygdet. Jeg kommer til å skrive litt om det etterhvert.

Ellers så liker jeg å leve livet og kose  meg. Reise…Være ute og spise. Elsker jeg. Prøver å få til det både titt og ofte. Elsker å reise med tog eller buss…være litt på farta også. Men koser meg masse her hjemme.

Liker å få litt input i hodet mitt. Oppdage litt nye ting, mennesker. Lese blader og bøker. Det jeg rekker. TV rekker jeg ikke så mye av. Ser litt nyheter. Og Norge rundt, hehe..Liker så godt det programmet.

Men nå skal jeg koke poteter og lage meg litt middag. Medisterpølse og rødkål ( fra pakke). Best hjemmelaget, men det får bli til jul….

Kos dere med kvelden, klem Solveig….:-) <3

21 kommentarer

Siste innlegg