da ble den nye toppen innkjørt

 

God kveld, toppen som ble ferdig i går ble med i hagen i dag… <3 Kjekk å ha på. Strikket i Paris (bomullsgarn).

 

Surra alt håret inn i en hestehale, for håret er i veien når man jobber med hage! 

 

 

Ikke lett å ta bilde av seg selv. For å vise toppen..Ble litt feil vinkel. Ser ut som jeg har dem melonene….Bare bløff altså. Hvis det er noen mannfolk som lurte litt… <3 

 

Du kan se innlegget om singleten her: ny singlet hvis du er interessert 🙂 

 

 

Ha en knakende kjekk kveld….I morgen er det jo FRI!

 

10 kommentarer
    1. Du verden,, det var et vakkert plagg for hagearbeid. Så jo innom strikke/hekllinga di i går, mener jeg. Men ikke ante jeg at du drev med meloner i hagen din 😀 Ha en flott kveld. 🙂 <3

    2. Hehehe….det hadde jeg ikke kommet på engang, det om melonene, men ja, er jo alltid noen som tenker i de baner. Bare vær stolt over dem du, samme hvilke størrelse de har 😀
      Den toppen var bare knallfin til deg ♥♥ Virkelig altså 🙂
      Jeg gikk tur nå i kveld, sammen med datteren min, og vi møtte mange folk som også gikk tur. Og så kom ei dame, og jeg trodde et øyeblikk at det var deg. Hun var prikk lik. I alle fall sånn som jeg husker deg og ser deg på bildene dine 🙂 Så du har en dobbeltgjenger her i Sandnes du 🙂 Eller kanskje det er en tvilling? 😉 Veldig lik deg var hun i alle fall. Jeg måtte snu meg og se etter henne, jeg ble litt satt ut 🙂 Morsom opplevelse 🙂
      Gode kvelden og klem til deg ♥

      1. Hehe, best å si i fra. Mange som er opptatt av størrelsen vettu…Tusen takk, likte den godt for var fin passform. Akkurat denne skal sitte til synes jeg. Så rart da, med en dobbeltgjenger i Sandnes. Neste gang får du hilse…Jeg skal si i fra hvis jeg tar meg en tur så du vet hvem som er ekte Solliv. Bra jeg ikke har en dobbeltgjenger her på bloggen. Det hadde jeg ikke likt. Ha en flott kveld fine du…Klem.

    3. hi hi ,ja noen bilder kan lyve litt,tok jo selfie av meg og lille Mathilde 17 mai,hun såg ut som en bolle,men erd et overhode ikke :=) veldig fin topp og den satt meget pent på deg :=) leste dagens innlegg også,om å ha fri,ja vi skal finne på noe etterhvert her også ,har ikke bestemt hva ennå men det blir ikke tv :=) ha en fin fridag

      1. Hehe. bilder kan blir litt rare…Tusen takk, fin passform og behagelig på…Moro å lage ting som man kan bruke 🙂 Ha en fin dag videre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg