Campinglivet går sin gang

 

Folk er flinke…Til å benytte campingen her på øya..Stort sett full fart fra sesongen åpner til det stenger for høsten! Jeg liker å gå tur dit, både for å bade og se på folk og spise en is i kiosken eller noe..

 

Jeg hadde tenkt meg på badetur i dag, sola skinte og det var ganske så fint på morgenen..I det jeg satt ute med en kopp te før jeg skulle gå, begynte det så klart å regne..Da gadd jeg ikke dra på sekken…men tuslet av gårde på tur uten badetøy! Ikke så varmt, men sola kom den og ja jeg kunne badet🦀 Men det ble ikke noe av … er visst helt ute av bade-formen i år. Jeg deler noen bilder som skildrer litt av stedet…

 

Ikke verdens mest spennende innlegg – men men…Dagen ble helt grei den! 🌺 Rydda litt i boden ute og laget middag til oss…Og stekte pannekaker til frokost…

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg