Cafe Cicignon

 

God lørdag der du er, jeg har holdt på litt her hjemme og skal straks ut den døra! I dag regner det, regn er ingen hindring. Synes faktisk det var fantastisk med regn nå, for det er tørt i bakken!  På 17. mai var jeg innom denne kafeen, herlig sted og det var masse folk både ute og inne! Så ble slike bilder, vil jo ikke ta nærbilder av ukjente og legge ut på bloggen! 

 

Tenker det er viktig å komme seg ut og se folk! Ikke bare tusle inne alle dager med seg og sitt og alle tankene sine!

 

 

Så får se hva jeg gjør siden i dag! Du finner litt her også LITT OM STEDET  Mange fine plasser å besøke og dere som kjenner meg så prøver jeg å holde meg vekk fra slike kjeder som finnes i alle byer. Det gir meg ingenting, jeg må ha steder med sjel! 

 

 

Mye lekkert å spise her på 17. mai – men det er masse deilige saker å kjøpe alle andre dager også! Alle de folka som var i byen på 17. mai – hvor er dere på vanlige lørdager tenker jeg, greit med kaffe hjemme – men viktig å støtte om de små fine stedene 💛 Også flere dager i året og ikke bare 17. mai! 

 

 

 

Fin lørdag, fine lesere! Takk til dere alle.. 

8 kommentarer
    1. Ser ut til å være en hyggelig kafe det der.<3
      Ang ditt forrige innlegg om vesker….ser du nevner heklede vesker. Jeg snappa med meg ei gratis oppskrift inne på hobbii.no på veske. Der har de flere typer, både små og store vesker og mange er gratisoppskrifter. Bare et lite tips fra meg. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk for herlig kommentar. Ja, stedet har sjarm det og det og litt særpreg. Slik er viktig.
        Så gøy med oppskrifter. De har jeg ikke sett og skal inn og titte senere i kveld.
        Tusen takk, morsomt å hekle sin egen veske da. Velge hvilken farge man ønsker – det er topp.
        Ha en flott lørdagskveld videre 💜
        Takk igjen! 🙂

    2. Veldig koselig kafé og bra å se at du støtter opp om næringa.🤗👍🏻
      Kan tenke meg at dere trenger litt regn nå. Håper bare det øser ned masse og blir ferdig med det, så sola kan komme frem igjen.☀️🌱
      Ha en flott lørdagskveld!🌸🌱

      1. Takk, stedet har sjarm ja. Ja, viktig å støtte opp tenker jeg også. Det har regnet bra her i dag og meldt sol i morgen. Regn
        trengte vi nå altså, så ble deilig å puste nå i kveld.
        Godt å sette seg ned nå, god kveld videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg