byens nye bakeri

 

Da kom det hit til Fredrikstad. Dere som har vært i Oslo har sikkert sett konseptet der!

 

 

Selvbetjening. Man tar det man ønsker å spise og drikke selv og betaler i kassa!

 

 

Og prisene var det ikke noe å si på! Dette er et tysk bakerikonsept og har litt andre varer enn de tradisjonelle! Man tar rett og slett en klype og en pose og plukker selv. Og så legger man den brukte klypen i en kasse! Synes dette var renslig og fint! Det var også plasser til å sitte inne! Hva som skjer utendørs vet jeg ikke! Om det kommer noe sitteplasser der… Jeg handlet og dro rett hjem og får lage meg en liten fest for meg selv her i heimen i dag..hehe… De hadde også baguetter. Tok ikke bilde av det! Stod folk i veien…

 

 

Midt i blinken for meg..Slipper å snakke og høre! Bare forsyne seg og betale..topp!

 

 

Dette ble med hjem. Trekanten er allerede spist opp. En type croissant. Delte den i to og litt gulost på! Mm….Så deilig. Den grå triste dagen ble med et FLOTT! Mennesker som liker å kose seg er litt lykkeligere mennesker! 

 

 

God ettermiddag i regnet..plask plask…

14 kommentarer
    1. Myyyye godt her.. Er en slik i Drammen også.. har vært innom noen ganger..men best når man kan sitte ute der for det er ikke så mye plass inne.. Kjekt sted å kjøpe med litt også for som du sier får man mye for penga der 🙂 Bare å kose seg nå.. Klem <3

      1. Her var det mye som var delikat og neste gang skal jeg prøve baguetten. De får mye skryt. Er jo nesten billigere enn å lage matpakke hjemmefra! 🙂 klem..

    2. Så veldig spennende ut 😀 Og veldig bra at du tar deg tid til å kose deg litt på denne måten 😀 Særlig når værgudene er en smule ukoselig… 😀

      1. Veldig bra sted og alt blir bakt på stedet og er rykende ferskt. Og det er billig og det er bakervarer som mange kjenner igjen fra julemesser! Veldig pluss med dette stedet synes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg