butikken

 

Bilde er fra Chania tidligere i sommer.

 

Men det jeg skulle blogge om. Er på butikken. Jeg fyker jo ofte innom butikken på denne årstiden. På grunn av flere i huset og det må kjøpes inn mer. Det er alltid kjente å treffe. Mange ganger blir jeg stående å prate med en person.

Men det som forundrer meg er at den andre personen titter rundt seg for å se om det er flere kjente å hilse på. Synes det er litt uhøflig jeg. Mister jo fokus på den personen man snakker med. Det irriterer meg litt, men kanskje jeg som er snål.

Jeg er i hvertfall sånn. Prater jeg med et menneske der og da. Så er DET menneske i fokus….De andre får seile sin egen sjø. Jeg glaner aldri rundt meg for å se om det er andre viktige personer å se etter, som enkelte gjør 🙂

Hvordan er du på butikken….?

 

GOD FREDAG OG NYT DAGEN!

2 kommentarer
    1. Hehe….det er som regel jeg som blir sett i butikken. Altså, jeg er konsentrert om det jeg skal handle, og så plutselig hører jeg “Hei Eva….”. Så jeg er litt blind sånn 🙂 Og når jeg da blir stående og prate, glaner jeg ikke etter andre. Jeg har nok med en om gangen ♥
      Jeg synes nok også det er uhøflig hvis du opplever sånt ofte. Jeg tror ikke jeg har lagt merke til en sånn holdning noen gang jeg. Ikke som jeg kommer på i alle fall.

      1. Hehe, opplever det veldig ofte jeg. Og synes det er en uting. Uhøflig synes jeg. Jeg ser på den jeg snakker med og har blikk-kontakt. Ikke fare over halve butikken. Uting. Det har hendt at jeg jeg rett og slett går når folk oppfører seg sånn. …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg