Butikken min

 

Hei på dere! 🧡

 

Jeg føler at bloggen min er en liten “mannogkonebutikk” altså ingen kjede! Jeg bestemmer selv når jeg har åpent og hvilket sortiment jeg har i butikken min. Butikken er noe jeg drifter på fritiden min. Så den kan ikke være så stor og ha et såååå bredt sortiment! Det kan sikkert utvides når jeg driver butikken på heltid, altså ved siden av pensjonistlivet mitt. Nå ønsker jeg bare enkle gleder i butikken min, litt bakst, strikk, noen pølser, masse natur og litt varer utenfra..Altså besøk og opplevelser fra andre byer. Mat fra cafeer og restauranter her i byen og andre spisesteder rundt om kring her på Østlandet! 

 

 

I min butikk har jeg stoler og bord og litt kaffe og kringle på utsiden. Altså her kan vi prate om løst og fast og smalltalk, kunder som er sinte er det ikke så stor plass til her hos meg. Her er det hjerter og klemmer og prat både for de som er ensomme og de som har mange rundt seg….🥰

 

Trenger folk andre varer og større og bredere utvalg så kan de besøk senteret (Tik Tok og Instagram, slike store senter. Her skal det fortsatt bare være kos…Trenger du å diskutere så sier jeg pent i fra og forteller at her hos meg så er det ikke de helt store diskusjonene.. Noen ganger prater vi  om gamle foreldre. Men det er noe helt annet. De hører hjemme i min lille butikk..Trenger du å ytre deg om mangt og mye så er byen stor og du finner sikkert en annen butikk for deg..

 

Noen ganger når det er sol og sommer så stenger jeg butikken (altså stenger kommentarfeltet) og settet opp et skilt i vinduet her i butikken..

 

JEG ER UTE OG BADER

 

Men ellers så prøver jeg å ha butikken åpen på alle dager med hjerter og klemmer og små og store opplevelser  og masse LYKKE, NATUR, STRIKK, BOLLER, MAT…Gjerne små saker som oliven og nøtter og kaffekopper og krus…Ja, det er slik butikken min drives..Små og store opplevelser om hverdagen med et glimt 🥰 Jeg prøver alltid å være vennlig og håper alltid at du kommer tilbake til min lille butikk på hjørnet i den lille byen verdensbyen…Du er i hvert fall velkommen hvis du har normal folkeskikk og liker en GOD KLEM..og masse ❤️❤️❤️ Jeg besøker også din butikk når jeg har tid..Og jeg velger selv hvilken butikk jeg ønsker å besøke…Noen ganger for en prat og noen ganger for å se på utstillingen din! Men det er ikke noe man kan  kreve……

 

Bare noen tanker om den bittelille bloggen min på hjørnet i den “store gata i den lille verdensbyen”..Nyt dagen og velkommen igjen! 

28 kommentarer
    1. Så koselig🙋🏼‍♀️ Jeg besøker butikken din hver dag😉 Ikke alltid jeg kommenterer, men koselig, liten «butikk» du har. Og jeg synes alltid det er hyggelig at du og andre besøker «sjappa» mi også😅 Ser det jo når du snakker til meg🤗Ha en fin uke🙋🏼‍♀️

      1. Tusen takk, jeg besøker også din sjappe…Veldig koselig og ofte slår jeg av en prat.
        Men noen ganger så rekker jeg ikke alltid å si hei…men titter innom..
        Besøkte deg nå! 🙂

    2. Slike butikker liker jeg godt å stikke innom. 🙂 Noen ganger bare titter jeg, og har liten tid, andre ganger bruker jeg mye tid på å prate litt om løst og fast. Og det som er koselig er at jeg alltid får svar, gode råd når jeg spør om det, og god hjelp! En serviceminded og fin butikk har du 🙂
      Veldig fin beskrivelse 😀

      God klem <3

      1. Tusen takk, du er en veldig koselig kunde å få besøk av…
        Gleder meg stort når du setter deg ned for en prat og kaffe eller om du bare farter forbi…
        Sånn er det for alle, vi har dager som vi bare rekker å titte i vinduene… 💙 klem…
        Her er ingen kjøpeplikt 💝

    3. En koselig butikk du har, Solveig – og jeg er fast kunde! Jeg liker klemmene og hjertene, og vareutvalget! Akkurat sånn det skal være! God klem til deg <3

      1. Tusen takk for den herlige kunden du er, du er alltid vennlig og høflig i min butikk og det setter
        jeg stor pris på! Så bare til å komme når det måtte passe… 💜🧡 God klem 🥰

    4. Jeg kommer innom den fine butikken din hver dag.👍🏻 Rett og slett fordi den er veldig koselig, og har et godt utvalg av alt jeg trenger.🤩
      Keep up the good work!🥰👌🏻👏🏻

      1. Tusen takk 🥰 ja deg ser jeg titt og ofte ute på tunet her. Sammen med de andre kundene…Du
        er veldig hyggelig og flink til å prate med mange av mine kunder også..
        Du slår av prat og stikkerr innom, selv om hverdagen din er mer enn hektisk! 💜

    5. Jeg har ikke vært av de kundene som har frekventert butikken din oftest, men det skal jeg bli flinkere til for dette er en butikk for meg ☺️

      Artig innlegg 🙌🏻

      1. Hei på deg!
        Koselig å se deg her. Setter stor pris på det, jeg skal ta en tur innom deg jevnt og trutt også.
        Ha en flott tirsdag 💜

      1. Hehe, tenkte at det å drifte en liten blogg blir litt på samme måten. Og man er sin egen eier og velger selv hva man
        vil skriver om, kjekt…
        Liker at folk stopper utenfor her vet du – ha en fin morgen og tirsdag! 🥰

      1. Lis, du er verdens hyggeligst kunde!
        Vet at du liker å titte og gå inn i butikken…
        Setter stor pris på det og blir nesten som en bonuskunde du…🥰 Du er veldig velkommen.
        Ønsker deg en fin tirsdag…🧡

    6. Det må være Norges koseligste butikk å besøke! Vareutvalget er stort og en strålende eier med godt humør det setter man stor pris på. Mens snøen laver ned da er det godt å besøke butikken din og drømme seg bort. Klem

      1. Tusen takk Eva, koselig. Var veldig hyggelig å lese, ble glad og rørt jeg. Varmer 💛
        Her har snøen reist, det er deilig…nesten helt bart i løpet av denne dagen…
        Så får vi se da…..Hva som skjer, jeg håper det blir mildt lenge! Men du ha en kjempefin kveld..Klem til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg