Bursdagsfeiring

 

Jeg var invitert til bursdag til min svigerinne. Hun fylte 60 år! Det var på en restaurant her i byen! Så vi kunne velge fritt fra en meny! Jeg valgte klassiske retter! Rekecoctail til forrett. Og stekt flyndre med remulade og båtpoteter til hovedrett! 

 

Smakte deilig! 🦐

 

 

En øl smaker alltid!

 

 

Etterpå ble det softis på Flora 🍦

 

 

 

Flagg på bordet! 

 

 

Min svigerinne – jubilant – 60 år!

 

 

Jeg dro rett fra jobb og hadde 1,5 time i parken for meg selv først. Ikke noe poeng å sykle hjem og snu i døra! 

 

En flott kveld, med masse prat og god mat! Jeg tok ikke bilder av barn og barnebarn eller min bror! Ikke alle liker å komme på blogg og det må man respektere! 🌸 Så da blir det litt som alltid…Vinkler inn det inn med mat og bilder!  Og selve turen…….

 

18 kommentarer
    1. Så koselig med en bursdagsfeiring – og maten ser god ut! Jeg skal garantert spise reker på fredag, kjenner jeg….. 🙂 har hatt lyst på det leeeenge….! Fine bilder fra turen din også! Klem <3

      1. En koselig kveld med feiring av en flott jubilant!
        Reker er sommermat og man vil spise masse reker og snadder hele tida….Beste som finnes..
        Klemmer..

    2. Er trivelig med bursdagsfeiring. Jeg var i bursdagsselskap i ettermiddag hos venninna mi. I morgen drar vi til Kiruna, og harryhandler. Er meldt fint vær og da blir det bra. Klem

      1. En koselig bursdagsfeiring dette, så trivelig at du også feiret bursdag med din venninne…
        God tur til utlandet og kjekt å shoppe litt! God klem..

      1. Ikke sant, en flott feiring av jubilant og koselig ute på restaurant.
        Jubilanten var elegant med gull og matchende neglelakk og kjole!

    3. Fin feiring i deilig sommervær det der. God mat det der. Det er blitt torsdag og ferien starter til uka. Har ingen planer men veiet at jeg må skaffe noe nytt. Tar det meste på sparket. Ha en fin dag.

      1. En flott kveld på restaurant her i byen! Ønsker deg alt godt med ferie..Deilig med fri og ikke så mye planlagt!
        Ha en super torsdag!

    4. En fin feiring, og koselig å feire med familien på slike store dager. Gratulerer til jubilanten! 🙂
      Fine bilder. De fleste vil ikke vises på blogg e.l. nå, så jeg deler ikke av andre lenger. Da hender det jeg må tilbake og slette, og det til tross for at jeg har fått godkjenning på forhånd. Men det er jo lov å ombestemme seg 😉
      Ha en fin dag! God klem <3

      1. Veldig koselig dette. Nei, blogg er ikke for alle…Så jeg tar lite bilder av andre enn meg selv. Noren ganger mamma..
        Så best å tenke litt og heller ta bilder av maten! Klemmer <3

    5. Så koselig å komme ut på restaurant og spise, og kunne velge hva man vil. Maten du bestilte så veldig god ut! Flott jubilant!

      1. Veldig koselig, vi hadde en flott kveld og jubilanten var fornøyd vil jeg tro…
        En flott kveld! 🌸 På en av byens restauranter…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg