Bryggekanten restaurant

 

God kveld her fra Fredrikstad. Søndag og god middag hører hjemme, og hvorfor ikke ta med søndagen ut for å spise på byen tenker Solliv – leve det gode liv! Da er hun ikke vond å be vet dere…

 

 

Fish & Chips – pris 279.- Her var det mye mat for pengene, to store biter med fisk. God og sprø og flaket seg slik en god panert fisk skal gjøre! Ekstra pluss for salaten, det smakte godt! 

 

 

Unner meg en pils når jeg er ute slik, det smaker til maten. Det gjør måltidet til et mer ekslusivt måltid enn et glass vann! 

 

 

Delikat måltid.

 

 

De lokket med dagens, men det kan jo prøve en annen dag jeg er ute. 

 

 

Betjeningen var utrolig hyggelig og hit kommer jeg absolutt tilbake. Inne var det lunt og godt, med et stort utvalg av gode viner i baren. Det lover bra, nå kan høsten bare banke på døra..Søndagene mine er reddet 🧡 Sitte i en lun krok og nyte et glass vin, mens høststormene suser på utsiden! Det kan jeg absolutt leve med…Ellers hadde menyen et stort og variert utvalg. Med god biff, kylling, fiskesuppe, salater og pasta, burger, pizza, nachos og masse mer! Her kan alle finne frem sine ønsker i en spennende meny! Stedet ligger på bryggepromenaden i Fredrikstad. På bildet nedenfor, midt på bildet!

 

 

En fin kveld ønskes alle mine lesere 🧡

8 kommentarer
    1. mmm dette såg deilig ut :=) skulle hatt et utested litt nermere jeg også til slike priser ,men men ,vi koser oss ute innimellom vi også har bare ikke mulighet så ofte ,sitter og vurderer middagen i dag ,har rett og slett ikke anelse hva jeg skal finne på ,mulig jeg går for noe så enkelt som pølser hi hi vi får se må ned i frysa og titte litt

      1. Mat må man ha..og jeg unner meg det å spise ute. Men Fredrikstad er ingen billig by å bo i.
        Her er prisene høyere enn i Oslo på mange ting. Men sånn 300 -400 kroner en gang i uka sånn her hos meg,
        velter ikke mitt budsjett. Jeg sparer inn på bilbruk, bensin og bom og mye annet.
        Deilig å spise ute og nyte, sammen med andre og eller alene. Håper du fant på noe gøyalt til middagen hos dere da?
        Pølser er godt forresten..Ha en fin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg