Brannalarmen uler i hue

 

Jeg måtte gå tidlig fra jobb i går, jeg skulle rekke en begravelse. Jeg fikk tatt den nye ferja like før Havari 

 

Jeg kom meg hjem gikk herfra ned til kirken. Begravelsen begynte 1230. En vakker nydelig begravelse og smekkfullt i Kråkerøy kapell..Solist Bjørnar Spydevold..Nydelig stemme som tåler å synge i en kirke. Det er vel ingen som har sunget i flere begravelser enn ham..Avdøde var en god venn og kona til min fetter som også er død. To gode snille varme mennesker som jeg alltid har vært glad i ❤️ Utrolig trist, jeg ble meget lei meg da jeg hørte om dødsfallet…Det gikk så fort. Fra å være i fin form til plutselig å bli veldig syk og død..

 

Det var etterpålag i menighetshuset etterpå og jeg deltok, og det varte vel i to timer. Dere vet, masse slekt som skal samles og prates! Tida går og det var nydelige snitter og kaker..Det er jo slik det er mange ganger at det i begravelser man ser hele slekta! 

 

Jeg merket jeg ikke helt var i form etterpå…Og etterhvert så ringer det som jeg har en brannalarm inne i hodet..Altså tinnitusen slår ut på mange forskjellige måter..I dag er det ille! Så skjønner at folk blir trygdet på grunn av dette! Dersom man har det hele tiden…Det er fryktelig! Og det gir seg ikke heller…Men får håpe det hjelper med en god natt og søvn. Noe skal det være…

 

Ønsker dere en fin kveld! Ta vare på hverandre ❤️ 

 

 

18 kommentarer
    1. Du har jammen hatt en dag full av følelser ja ❤️❤️❤️ Mange varme tanker til deg.

      Når man møter familie og slekt i slike omgivelser snakker man alltid om å bli flinkere til å møte hverandre i andre omstendigheter.

      Høres ubehagelig ut med slik tinitus. Mannen min sliter litt med det, og han sier det plagsomt mens det står på. Da prøver han alt for å koble det ut.

      Ønsker deg en superfin onsdags kveld ❤️🥰

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk Toril..Tinnitus er meget slitsomt..Ikke greit nei..
        Lurt å koble av, men ikke lett når man er på jobb og mye å gjøre..Fri i morgen da.
        Triste greier, lett for å bli mye familie på en slik dag.
        Sånn er det jo, men lurt å kanskje finne samlinger på koselige dager også. Så det er helt riktig.
        Klemmer fra meg <3

    2. Kondolerer. Av og til må man i en begravelse. Fint med en minnestund etterpå og jeg håper at noen sa noen minneord. Hva er minnestund uten minneord, tenkte jeg da jeg skrev minneord etter min egen far. Min søster leste et opp i minnestunden etter min fars begravelsen. Det er lett for at en minnestund blir mer og mer likt en slektstevne. Men nok om det. Det var faktisk mange som kom på dugnaden i kveld – slik var det ikke før. Det ble fint til slutt men det ligger mer løv igjen. Ha en fin kveld.

      1. Takk Helge. Triste greier.
        Minnestunden her var litt av hvert synes jeg. Både minneord og familie..
        Men blir jo masse prat om andre ting også. Men trist når gode menensker forlater denne verden.
        Bra folk stilte da..Kanskje det har blitt en endring etter korona at folk vil være mer ute!
        Vet ikke..
        Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk, men en slik larm i hodet blir man sliten ja…
        Og man er jo på jobb, må bare henge i stroppen…Klemmer på…
        Men fri i morgen <3

    3. Kondolerer, – varme tanker til deg! ♥️ Man blir sliten etter en sånn tung dag, så kanskje det kan slå ut. Håper ihvertfall tinnitusen gir seg snart og du får en god natts søvn! God bedring! 🤗

      1. Takk..
        Trist dag.
        Tinnitusen er ikke god, og man blir jo utrolig sliten..Men en slik larm inne i hodet…hele tida.
        Takk for gode tanker.
        La meg 2200 og sov til 0600..Det er bra.

    4. Kondolerer, varme tanker til deg. Minnesamvær hører med, og hyggelig å møte slekt man ikke har sett på en stund. Tinnitus er plagsomt. Enten er det som en vifte som durer og bråker. Får det om det har vært mye støy rundt meg. Nå har jeg fått prolaps igjen, og tråkker opp bakken i morgen. Kan ikke gå på asfalt det er ikke bra. Klemsiklem og håper tinnitusen er borte når du våkner i morgen tidlig.

      1. Takk Eva.
        Minnestund hører jo med og mange kommer langveis og setter pris på å prate og man trenger litt mat.
        Slik at man ikke må innom et gatekjøkken på veien..Men stoppe opp og være sammen i sorgen.
        Så de to timene var fine <3
        Tinnitus er helt grusomt! Det nytter jo ikke å stenge denne lyden ute..
        Men fikk lagt meg 2200 og stod opp 0600 og dro på jobben..Tråkige greier altså!
        Masse god beedring til deg..Håper det hjelper fort.
        God klem herfra meg.

      1. Veldig kjedelig…og dessverre lett for å komme når man har vært sosial.
        Triste greier…For lyden kan man ikke stenge vekk…Det hjelper ikke å gå tur i skogen.
        Klemmer til deg.

          1. Takk…bedre og bedre utover dagen og jeg måtte jobbe overtid i dag også..
            Men tok meg en runde ute i lufta rett etter jobben i kveld.
            For i hele går på jobben og i går kveld var grusom..Skikkelig brannalarm som ulte uten stopp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg