boka til kokken

 

God ettermiddag! Var en tur på et senter i dag. Måtte ha en del ting til min mor! Stakk innom en bokhandel også. Og der lå boka til kokken..Ikke blant 10 på topp eller sånn her i Fredrikstad. Bare lå i en stabel sammen med strikkebøker, livsstil, mote, tegneserier etc…

 

 

Nye bøker er dyrt i dag. 399.- er stiv pris for min lommebok. Ikke en veldig stor og tykk bok. Det er jo et pluss. Noen kokebøker er litt for digre og vanskelige å plassere i bokhylla!

 

 Men plutselig så er prisen  satt ned! Går fort i bokbransjen. Så var ikke noe bok jeg kjøpte med meg hjem. Dette som sagt på grunn av pris som ikke en trygde-lommebok godtar i en fei…Men boka er ikke overpriset. Det er det nye bøker koster i dag! 💙

 

 

Det bildet der har vi sett 1003 ganger her på blogg! 

 

 

Litt info. For oss som blogger er det kjent det som står bak i boka her. Boka virket fin. Mange bilder og bra med tekst. Litt sårt. For det er mye tragedier i livet til kokken ❤️

Og 30 oppskrifter på gode måltider. Skjønner godt at denne selger. Litt annerledes enn andre kokebøker. Og fin gave til svigermor som har alt…

 

Jeg er glad i litt annerledes bøker jeg – men kommer ikke til å dra kortet for 399.- Det er min oppsummering!

6 kommentarer
    1. Jeg kjøper ikke den boka, men kommer den ikke på biblioteket? Tenkte for de som ønsker å lese, men ikke kjøpe boka.

    2. Se der ja 😀 Har ikke tenkt å kjøpe boka heller 😀 Men det tenker jeg er mange som kommer til å gjøre 😀 Nå blir det jo nettbutikk og masse artikler å få kjøpt. “Em kokkejævel” i hvert hjem 😉

      1. Ja, fin stille bok hvor han skriver rett fra levra. Kokken står på! Kjøper ikke jeg heller til den prisen..Har 3000 andre bøker her hjemme som roper på meg først…Les meg Solliv! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg