Blogglykke

 

Blogglykke!

God morgen fine dere. Her øsregner det og det er også tykk tåke!

Det er mange forskjellig måter å finne lykke på. I dag velger jeg blogglykke. Stor glede for meg å ha så mange flotte mennesker å følge her inne. Lese og kommentere. Og alle som er inne hos meg. For det er jo noen hundre hver dag. Det er så koselig. Så det blir LYKKE på en dag som denne.

Jeg har jo hus og hage-uke. Men i dag er det ikke lett. Kan ikke bruke hekksag med strøm i et slikt regn. Så kanskje hage får være hage. Olje og male er jo umulig. Jeg får rydde litt her inne tenker jeg. Hvis jeg gidder 🙂 Alltid litt klær og blader, man kan se over. Blir fort en liten haug blader som jeg skulle vært igjennom, men ikke har fått tid til. Så blir det en stabel da, i mellomtida kommer det nye. Masse saker gjennom foreningen. Pluss gratisblader og blader som jeg tar med meg fra mamma. Men tida går og haugen blir større og større! 🙂

Legger ved et bilde fra hagen min. Fagerbusk, den er godt over 5 meter nå. Og den blomstrer og blomstrer i regnet….LYKKE det også 🙂

Blogg, er det lykke for deg?

 

@solliv

 

12 kommentarer
    1. Hei på du 😀 Her var det sol i morgenstunden, men den pauser visst nå. Men det er opphold i alle fall. Flotte busker og trær i hagen din ,, du har litt å holde styr på der 😀 Her er det en innspurt i forberedelser , for i morgen drar vi hå helgetur med Seniorlaget, over til søta bror. Ha en flott dag og helg 🙂

      1. Herlig, det er mye å styre med. Men jeg må holde ting litt lavere. For det gror altfor mye i dette været….Får klippe litt oftere. Kanskje 2 ganger i året. Den gang vi bygde her blåste det så ille for det var ingen hus og ingen trær. Og det var høyt på toppen. Men nå begynner det å gro seg til og blitt lunt og fint….Derfor plantet jeg altfor mye greier….Kos deg på tur da, klem.

    2. Blogg er absolutt lykke. Og litt ekstra lykke når jeg er i form og kanskje ikke har fått lest og blogget på flere dager.
      Den nydelige busken var jo virkelig også en drøm 😍 Toppen på lykke den vil jeg tro ❤

      1. Tusen takk, Går jo opp og ned med min form også. Og da gleder meg til å logge meg her inne sammen med de flotte folka her inne. Den er virkelig flott den Fagerbusken! Klem til deg.

    3. WOW for en nydelig busk 🙂 Så koselig med blogglykke da..trives med blogging og folka her inne jeg også..bare nakken som ikke trives like godt med det som meg.. Blogg har gitt dagene “mening”etter jeg ble syk.. Hyggelig innlegg fine du<3

      1. Tusen takk, – det gir meg mening ogå. For jeg orker ikke det vanlige sosiale livet. Så da er det greit her i blokka vår. Koselige mennesker er det virkelig. Bra det gir mening! Det er flott kontakt her inne….Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg