blogglista igjen

 

 

Når man har vært på jobb hele dagen så henger man ikke så godt med her på blogg! Men i følge mine notater så er det samme plass og besøk som dagen før! Jeg skriver nemlig opp min plassering og antall sidevisninger hver dag i en bok jeg har! Bare for meg selv og ja gøy å følge med! 

 

Så da er kanskje lista hengt seg opp noen dager igjen..Men får bare henge med allikevel!  Jeg vet at det har blitt nevnt, men som sagt jeg henger ikke med på jobbdager! Men så det nå…

 

Forrige gang så ble jeg irritert og sluttet å blogge – det var ikke smart for da ble mine lesere litt gretne og det tok en tid å fange dem igjen! 🙂 

 

 

Den lista den lista….Men for meg er det en gulrot! 

28 kommentarer
    1. Koselig du har en gulrot! Jeg er visst også på den lista om dagen, men langt ned. Glemmer å se etter også jeg da. Ha en fin kveld. Klemsiklem 🙂

    2. Ja, jeg er også på samme plass som i går, noe som var litt skuffende, siden jeg i dag har mange flere sidevisninger.
      Men samtidig må jeg innrømme at det ikke er hver dag jeg sjekker så nøye. Har nok vært ute av lista også, for det var en gang jeg sjekket, og jeg fant meg ikke 😀 Sånn er det ja, når man ikke får blogget på månedsvis.
      Kjekt å skrive ned som du gjør sikkert, da har du oversikten og kan se hvordan du klatrer på lista ♥ Kjekt å se deg så langt der oppe ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, synes det er litt gøy å kjempe med seg selv på en måte!
        Prøver å blogge jevnt og trutt jeg for da er det litt morsommere.
        Skjønner deg som er mye syk og da trenger man å spare krefter til andre ting.
        Blogg er jo bare en hobby for meg, penger tjener jeg jo ikke. Men synes det er gøy å henge med.
        Ønsker deg en flott kveld og klem fra meg.

    3. Så det VAR samme listen, ja! Jeg hadde nemlig mine mistanker, men siden jeg;
      A) Må ha plattformens (by far) fleste 18 -plasser,
      B) Hadde veldig like besøkstall de siste to dagene, og siden jeg bestandig oppføres med et noe høyere besøkstall på listen enn det som fremgår av statistikken i kontrollpanelet, er jeg jo avhengig av nettopp listen for å finne ut det eksakte antallet.
      C) Selvsagt måtte dette skje en dag jeg ikke hadde utgitt bekjennelser dagen i forkant, slik at jeg heller ikke husker eksakt tall fra i går..

      – Jeg har også sett nytteverdien av å føre en oversikt over besøkstall, men å skrive de ned, gikk imidlertid fort i stå i det jeg åpenbart er rammet av en eller annen ukjent form for alzheimer light *hehe*. Men bekjennelsene har jo vært en ypperlig greie i så måte..
      – Men denne gangen, så står jeg i det minste der jeg åpenbart hører hjemme, sett over ett! Forrige gang, så ble jeg pinnet på den dårligste plasseringen jeg hadde hatt på måneder, hvilket jeg ærlig må innrømme var temmelig irriterende.. 😉

      1. Det er litt gøy å skrive opp synes jeg. Se hvilke innlegg som får klikk og overskrifter og sånn.
        Være litt mer på på en annen måte. Du er rå på 18. plass. Helt klart.
        Ja husker det – da lista hang i 14. dager og da var plassen din ganske langt ned. Det var surt!
        Vi får henge med og ikke la oss deppe av lister!

        1. For meg, så var det først og fremst grunnet i å kunne gå tilbake for å se egen fremgang sort på hvitt. Jeg vet at selv den dårligste plassering jeg har hatt de siste mnd var for utopi å regne for bare ett år siden, og jeg følte jeg var nødt til å få satt ting i et viss perspektiv for min egen del. 😛

    4. Hihi, så det var samme ja…. sjekker alltid når jeg våkner, og noen ganger er jeg litt drøyt trøtt, men så jo likt ut som igår…! Håper lista “løsner” fort igjen da! Moro å sjekke, men ellers så bare blogger jeg ivei, jeg…. 🙂 klem

    5. Var i kontakt med blogg.no, og det stemmer at dagens liste er den samme som i går, ja. Teknisk var på leting etter feilen. Litt kjipt for meg at det skjedde på en dag da jeg hadde gode tall i statistikken, men er jo ikke verdens undergang. 😜

      1. Takk for svar! Ja, det er typisk, men kjenner jeg blogg rett nå så tar dette noen dager. For sånn har det vært mange ganger før! Skjedde for Gry en gang også. Hun ligger jo nesten alltid på topp, men ikke da lista låste seg i en evighet..Sånt skjer..

    6. Du er på nummer 33 i dag ser jeg,men jeg henger meg ikke opp i lista bare dere blogger så en leser de bloggene man følger. Moro med flaxlodd i fra Kjerringtanker. Håper hyttedrømmen oppnåes snart. Klem til deg fra meg.

      1. Tusen takk, gøy dette. Informerer når jeg får noe i posten! Kommer vel en av dagene tenker jeg! 🙂
        Tvi tvi….Kjerringtanker vil på hyttetur! Klem fra meg.

    7. Jeg skriver også når jeg er i blogglisten:)
      Jeg synes det er rart med blogglisten ettersom det er del som ikke har lagt noe, men ligger alltid blant de hundre, mens noen som er veldig aktive kommer ikke på toppen en gang:)

      1. Ja, det er rart. Men de har mange trofaste lesere som klikker seg inn. Og markedsfører på mange steder.
        Og deler mange gamle innlegg på nettet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg