bloggere kommer og går

 

Bloggfolket! Vi er nesten som en stor familie. Har litt god omsorg for hverandre og noen tenker kanskje at gresset er grønnere på den andre siden! Noen har store hatter og vil skinne litt og har små hatter og er glad de blomstrer en gang i blant! Vi er forskjellige. Noen bare blir borte og noen markedsfører at bloggen pauser! 

 

En veldig god venn her inne legger bloggen sin på is en stund Dedicat – det er trist og litt rart. Glad i denne poeten fra Rognan jeg <3 snill og god og et varmt hjerte! Men sånn er livet, plutselig vil man bruke tiden sin på noe annet! Man kan ikke rekke over alt! For det å blogge tar tid, om du har stor eller liten blogg! Det å skrive innlegg er ikke alltid tidkrevende. Men det å ta bilder til bloggen kan ta mange timer. Det å kommentere tar mye tid. Det å svare på kommentarer tar masse tid. Så til slutt er man jo jo ganske fullbooket. Merker det selv de dagene jeg er på jobb! At bloggen ikke blir prioritert –  når man endelig er hjemme igjen. Da vil man jo ut på tur 🙂 

 

 

 

Disse blomstene sendte Jan til oss – da han selv ikke kunne delta på bloggtreffet i 2019. Neste bloggtreff, da håper vi å se deg! Lykke til DEDICAT vi prekæs vettu! 

 

 

På gjensyn!

22 kommentarer
      1. Vedlig koselig vi. Vi hadde et bloggtreff i Oslo i 2018. Der var Jan med 🙂
        I 2019 hadde vi det her i Fredrikstad, da sende han blomster til restauranten. Så da var han med allikevel vettu. Stod på bordet og blomstra….

    1. Trist med de som forsvinner, ja..! Og Jan kommer til å bli savna! Får håpe vi klarer å holde kontakten, og at han snart er tilbake igjen! Koselig innlegg dette! Klem <3

      1. Tusen takk, slik er det. Men noe må kuttes ut hvis man skal gjøre noe annet.
        Kan ikke bare åpne armer og si ja takk. En ting om gangen vet du! Klem.

    2. Tusen hjertelig masse takk for flotte og rørende ord <3 Sitter nå på hotell i Risør og fikk en tåre i øyekroken 😀 Vi prekæs så absolutt 😀 Klem <3

    3. Ahh.. Så synd at han forsvinner! Selv om jeg ikke kjenner ham, så har jeg jo iallfall fått med meg at han har driftet et flott og originalt konsept, så håper jo han kommer tilbake 🙂

      1. Fin fyr
        Han har andre planer utover så derfor pauser lenge og vel.
        Trist når man liker bloggen veldig godt. Sånn er det. Livet er ikke blogg. ❤️❤️❤️

    4. Ja det er kjedelig… men slik er det nå en gang… man må prioritere… 🙂 Den dagen jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ikke har innlegg eller rekker svare… da tenker jeg at jeg også legger opp 🙂 Men ikke foreløpig!

      1. Synes det var trist. Synes det henger litt over meg denne bloggen jeg da men….
        Men kan ikke slutte hver gang jeg har den tanken!
        Men å kommentere andre bloggere og svare – gjør jeg når det passer. Det stresser jeg ikke med.
        Sier seg selv at man har mindre tid når man er borte fra hjemmet 10 timer pr. dag.

    5. Ja, sånn er det. Jeg håper han vil trives med å være student. Veldig fint han sa ifra, for da vet vi jo hvordan det er. Noen dager er fine bloggdager, og andre ikke, for oss alle. Håper du er i bedre form i dag? Klemsiklem:)

      1. Tror det går bra jeg. Han går inn i rollen med liv og lyst!
        Bedre for hver dag som går. Men tok 6 dager før den dritten slapp i kroppen.
        Klem.

    6. koselig innlegg med gode ord til Jan,mange har kommet og like mange har gått her siden jeg begynte å blogge men sånn er livet ,og jeg håper Jan får gode dager med det som nå måtte fylle dem

      1. Tusen takk, sånn er det – folk kommer og går. Han må finne tid til studiene sine og da må noe velges bort. Ser den jeg
        altså. For Jan gjør ikke noe halvveis. Men liker bloggen <3 Og mannen.

    7. Ja du har lange dager – sykle til og fra jobb…. også kanskje få til en tur før mørket senker seg… også blogge… jeg tror ikke jeg hadde maktet å blogge hver dag da ….

      1. God morgen! Styrete dager. Og etter hele dagen med pc på jobb så er det ikke det man drømmer om når man kommer hjem. Blir nok kanskje mest rundt helga jeg blogger også. Klem og fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg