Bloggens Petter Smart

 

God formiddag 🙂 Det er regn og regn…og jeg er her hjemme og vasker litt. Litt sånn i krokene vask. Det trengs og må begynne nå. Litt og litt. Snart jul…..Den vanlige rengjøringa tar jeg jo hver uke. Men det blir sånn vanlig ukes rengjøring 🙂 

 

Det er sosialt å blogge. Det er helt klart. Jeg er glad jeg har turene mine og bloggen. Det driver meg litt frem synes jeg. Ei dame jeg følger, synes også det er sosialt å blogge. Det er Pensjonistgunna 

 

Artig blogg å lese forresten. Hun er litt Petter Smart – finner ut ting. Så mye å lære hos henne. Kan jo alt i denne bloggverden. Partnerprogram og annet snacks med blogginga. Rett og slett, hun studerer til hun finner ut noe NYTT. Gir seg lissom ikke! Det synes jeg er flott egenskap!

 

Så stikk innom denne DAMA 

 

HØSTEN ER EN VEI – VI GÅR OG GÅR OG MØTER ETTERHVERT NOEN OG NOEN ER VINTEREN! 

 

Foto: Solliv – motivet er rett og slett HØST

14 kommentarer
    1. Det er riktig det ..pensjonistgunna finner ut av det meste😊. Smart dame, med litt mer tålmodighet enn det jeg har😁
      Ha en fin vaskedag😙

    2. Ja, det er jeg enig i. Hun er artig den Pensjonistgunna! Det er du også da Solliv som inspirerer oss til både det ene og det andre. Det er visst tid for både det ene og det andre inne i huset nå. Heldigvis er vi ferdige ute med hagen og det hele. Ikke det at det er stort, men det må gjøres klart til kaldere tider. Kos deg med skurekluten! Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk så fin kommentar da. Litt av hvert å ta i ute som inne. Og ganske ferdig ute jeg også. Må jo gjøres. Inne blir det litt da og da…Så kommer man i mål til jul 🙂 klemmer til deg….

    3. Hjertelig takk! Overraskende ros 🙂 Nå får jeg enda mer lyst til å blogge 😉 Du er ikke helt borte du heller. Veldig artig å lese bloggen din daglig. Og jammen er du mye, mye flinkere til å vaske enn meg. På det feltet må jeg ta meg sammen skikkelig 😉 Ha en fin tirsdag! Jeg føler meg forresten litt freshere nå enn i dag tidlig, for har vært hos frisøren. Det var deilig å få gjort. Trengtes!

      1. Bare hyggelig. Jeg liker når du finner ut ting og det gjør du ofte. Luring 🙂 Vaske er litt gøy da..ta det som gåing også vettu…kjør på! Herlig med klipp..

    4. i dag var jeg redd det skulle komme regn ut på dagen,så jeg gikk ut tidlig,ble ute i mange timer i dag,lang spasertur,litt inni skogen og trivelig prat med granne :=) nå har jeg støvsugd,vi får besøk i kveld :=) noen ganger må en vaske litt ekstra,greit å bruke regnværsdagene til det ,ha en fin dag videre da

    5. Ja, hun er ei dame og en blogger jeg virkelig liker 😊 Litt fru Detektiv, som finner ut masse, kan mye og hun er flink til å fortelle.
      Herlig er hun. Og Barney, jeg liker han også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg