Bloggdate med Gryende eller Gry som dama heter

 

God onsdag! Dagene går unna, men sånn er det når man hygger seg altså! Jeg koser meg veldig om dagen og nyter hver time på denne jord. 

 

Gryende eller Gry som dama heter, lagde et herlig innlegg på sin blogg i går. Hun skriver om bloggere her på blogg og lager innlegg og lever seg inn slik som hun ser oss andre gjennom sitt hode! I går var det min tur!

 

Hun skulle være Solliv! Og Solliv nyter livet vet dere og Gry lagde en herlig parodi 🙂 Bilder og tekst var helt herlig, og jaggu hadde jeg laaang ferie og det ble både Oslotur og bading og vin. Fantastisk skrevet. Du kan lese innlegget her: GRYENDE BLOGG – HVIS JEG VAR DEG SOLLIV og mitt forrige innlegg her: alle disse dagene 

 

Tusen takk Gry – dette var gøy. Du er bare helt fantastisk du…

14 kommentarer

Siste innlegg