Blogg

 

God søndag, skal snart hoppe i dusjen! I dag stod jeg ikke opp før 0730 og det er sent for å være meg! 🙂 Men helt greit det også, så da har dagen gått med til kaffe og frokost..

 

Min stil med bloggen er jo som før, enkle tekster og fargerike bilder! Dyppe ned i tunge artikler og slikt er ikke meg her på blogg, det kan folk finne på i aviser og nettet selv…Så blir fortsatt en blanding av Facebook/blogg…bilder + litt mer tekst enn man skrive på FB! Og jeg prøver å holde meg til den lette lyse stilen – det er meg føler jeg! 

 

Jeg har et mål med søndagene utover, ut på tur og sånn blir det alltid..Men jeg tenker at søndagene skal bli min dag til å hygge seg på et eller annet spisested. Søndagsmiddag her hjemme er ikke greia i mitt liv. Ungene bor i Oslo og kommer ikke hjem her for å spise poteter og kjøttkaker på en søndag! Mamma har det best hjemme hos selv, den tida er forbi med å kjøre og hente henne ❤️ alderdommen og dement-sykdommen herjer i hennes kropp og hode. Så jeg prøver heller å være til stede hjemme hos henne! I går var jeg der til hun la seg og pusset tenner. Det føltes litt godt, man føler at man gir omsorg og det gir godt i hjertet mitt..

 

 

Store og små kosa seg i byen i går – livet ❤️

 

Nei og nei, nå har jeg vært lat nok i dag..får se og komme i gang med dagen, snakkes 🧡

 

💛Nyt dagen – søndag 21. august 

 

14 kommentarer
    1. Høres ut som fin plan for en søndag.
      Og vi må skrive innlegg på blogg slik vi føler det, og er inspirert til.
      Tunge innlegg er heller ikke meg.
      Nyt dagen!🥰 Vi skal i bursdag ☺️

      1. Tusen takk, ikke sant…Jeg liker en lett stil når jeg skriver.
        For mange bilder og for mye tekst gjør meg litt svimmel.
        Og jeg liker tekst som er enkel å forstå, ikke for mange fremmedord..
        Det er min greie – kos deg i bursdagen 🇳🇴

    2. Syntes det er helt greit med blogger også som ikke løfter verdensproblemene som skaper de store diskusjonene. Liker din blogg jeg, som tar meg med på tur rundt i byen og utenfor. Innlagt med fine by- og naturbilder. Håper du får en flott søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk, så hyggelig sagt. Det er greit å ha sin egen stil og holde på den tenker jeg.
        Jeg liker foto som gir meg noe, helst fargerike og litt tekst med litt mening – men bør ikke skive en
        halv bok om det. God klem til deg <3

    3. Ja, søndagene skal være kosedager, Solveig – tur og mat ute høres ut som en god plan! Søndagsmiddag hadde vi heller ikke da jeg var liten – da var vi alltid på turorientering…. så – det er helt normalt for meg og droppe den! Klem <3

      1. Tusen takk, en flott plan dette og da har jeg noe å gjøre alle søndager vettu…
        For nå har det blitt innført her hos meg..Søndagsmiddagen spiser jeg ute et sted!
        Aktiv familie hos dere. Klemmer 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg