Blogg og vedovn og kjærlighet…

Hei, denne soldagen er på hell…Jeg har laget salat til lunsj. Gått en super deilig tur. Været var nydelig og herlig å gå til et mål. Jeg gikk til sjøen og et sted som heter Elve. Koselig sted med griller og sånn. Etterpå gikk jeg hjem og dro på Plantasjen og handlet litt påskeliljer og plantet hos pappa. Det ble fint med litt gult på grava hans. Var så trist der med gammelt lyng og mose. Møtte ei jeg kjenner fra skolen og vi hadde en hyggelig prat. Etterpå kjørte jeg innom mamma og nå spist middag og skal titte litt her inne på blogg.

 

Det jeg skulle si var at felles for blogg, fyring og kjærlighet er.Det må stelles og passes på ikke sant.

1. Vedfyring..tenn i ovnen og slapp av resten av kvelden. Det går jo ikke, da dør ilden ut før du ønsker.

2. Kjærlighet eller vennskap må stelles og pleies. Kan ikke slappe av og la det stå til der heller. Da går det rett vest og blir kjølig…

3. Blogg. Her må det virkelig pleies og fore våre lesere med bilder og tekst. Gjerne flere ganger om dagen. Nytter ikke skrive et par ord på mandag og tror man er på topplista resten av uka. Her må man være kreativ, gå turer. Bilder. Matlaging. Rett og slett stelle og passe på vår egen lille blogg med våre trofaste lesere…..Legger ved en vakker utgave av Natt og lysedag. Som jeg fant på turen min i går…

Ha en flott kveld da….❤️

#blogg #kjærlighet #vennskap #vedovn

 

10 kommentarer
    1. ja sån har det desverre blitt,egentlig er ikke topplisten av så stor betydning,jeg ville heller hatt tilbake muligheten til å legge til egne venner,er så lett å miste overikten når en må drive å skrulle nedover for å finne alle nye blogginnlegg,og noen smetter forbi uten att jeg greier å fange dem opp,kan bli litt mye jobb å følge med nå som en ikke kan legge til sine lille vennegjeng

      1. Sånn har det blitt… Vi må bare henge… På… Hvis ikke får man ingen lesere eller kommentarer.. Vennelista har vi mista… Her må vi være på hvis ikke detter man av lasset…

    2. Her er det fyr i ovnen, kommet hjem fra kosetur og henta barnebarn i Bodø, og nå sitter jeg og soser på bloggen. Men lager ikke flere innlegg i kveld, bare leser litt 😀 Så da har jeg vel nesten 3 rette ? 😀 Ha en fin kveld 🙂

    3. Flotte bilder og ja…alt må pleies…men ikke alltid like lett…må ha tid og overskudd…men nå prøver jeg meg igjen…..men tror jeg skal gå for et innlegg om dagen til å begynne med….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg