Blir ingen gåskole i dag

 

God ettermiddag, i dag er det jeg kaller guggevær! Kaldt og surt og tåke og regn. Bedre nå. Så skal ta meg en tur etter middagen. Gikk også i formiddag. Det gikk på rutine. Ikke noe å se, og ikke deilig. Bare lengta hjem i det jeg gikk ut av døra. Det var vått og kaldt. Rutinen slo inn…Dit har ikke alle kommet enda. Så greide nesten ikke motivere meg selv – så da kan ilke jeg kjeppjage dere ut døra akkurat! Nå er det bedre. Så har du ikke gått i dag, så kan du jo ta deg en liten runde! 🙂 eller noen ganger rundt huset! Eller ut med søpla 🙂 mange muligheter for bevegelse i hofteleddet <3

 

Vært en tur hos mamma, handlet for henne og ryddet litt. Kjøpte en ny joggebuksa til henne. Ikke at hun jogger så mye, men er deilige plagg for dem som liker det. Jeg liker ikke gå med slike plagg. Bruker som regel olabukse her hjemme jeg. Men kan bruke tights når jeg er ute og går – litt mer behagelig å gå med! 🙂 <3

 

Kommer tilbake med gåskolen i morgen eller torsdag får se hva jeg rekker. For jeg har noe på gang for dere! Noe som kan være litt motiverende 🙂 Så bare heng med! 🙂

 

Nå må jeg sjekke ovnen – steker fiskenuggets. Skal ha salat til og eggenudler! Synes det er litt godt jeg 🙂

 

Ha en kjekk kveld 🙂

 

Foto: Fra bygda jeg kommer fra – Solliv

8 kommentarer
    1. ikke alltid været frister nei,her var det greit vær i dag,litt regn men ikke så jeg trengte regnklede.Da jeg skulle ut og gå kom 2 venninner,så det ble brunch midt på dag,da dei dro gikk jeg ut,måtte gå opp en bakke,plukket svarthyllebær og hadde ikke nok i hagen her hjemme :=)
      I morgen er det styrketrening,så må macen min på service,hvor lenge jeg blir uten den hvet jeg ikke,får se om jeg får lese blogger på mobilen,for min del blir det sikkert litt facebook når macen er borte :=)

      1. Nei, været var bare elendig i dag. Men har fått gått 2 fine turer jeg. Pluss litt rundt i butikken og opp og ned hos mamma. Så jeg er i mål. Men liker best å gå når det er fotovær! Men går jo hver dag jeg. Bra du kom deg ut. Kjedelig med mc da. Hva her skjedd? Skal sjekke bloggen din, kanskje du skriver noe om det der.

    2. Akkurat ja 😀 Skrev blogginnlegg i morges om Gåskola di, så legger du ut innlegg om EL sykkel, og attpåtil kansellerer gåskola på ettermiddagen 😀 Du altså 😛

      1. Ja, denne dama altså….Snur seg rundt og endrer planer! Sånn er det med aktive bloggere <3 Men du har jo fått en del hjemmelekser fra før? Er du ferdig med dem allerede?

    3. Jeg har gått 6000 skritt i dag jeg, men ikke så mye var utendørs. Det var mest til og fra bilen utendørs. Jeg har satt ned skrittmålet mitt fra 6000 til 5000, så nå er jeg ganske stolt i dag 😀
      Flink du da, som har skole og greier. Kjekt å bli motivert, så jeg venter i spenning 🙂
      Gode kvelden til deg ♥

      1. Tusen takk, brenner litt for denne skolen. Ut må man hver dag. Bra for helsa! Flink i dag du.
        Du får vente i spenning 🙂 kanskje det drar et par ut i skauen 🙂 Fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg