Ble det vår?

 

Nå er det vår!

 

Når løvetannen dukker opp i veikanten…lyser som soler…Synes denne fargen er nydelig! Det er skrevet mange dikt og og sitater om løvetannen..Skal ikke gjenta noe her jeg! Men jeg synes de er lekre på bilder! Og lyser litt her på forsiden av blogg!

 

Jobb i dag også, så fri noen dager…Virkelig surt og grått i dag, men er jo meldt fint utover i uka! Alt blir bedre med sol og fint vær! Være på tur – små og store!

 

Mitt mantra er jo det:  “En dag uten tur er en dag uten mening! ” 

 

Og til dere som skal på påskeferie i dag – kjør pent! Ta pauser, ikke stress og bytt på å være sjåfør – dersom det er mulighet..Kjøre på langtur er litt annet enn å bare kjøre til jobb og skole! Sier jeg som ikke liker å kjøre bil….

 

Ha en fin dag!

16 kommentarer
    1. Jeg har ikke sett løvetann ennå 🙂 Bare hestehov, så vidt… Ikke så mye sånt i byen. Men nå skal jeg snart litt mer landlig. Satser på litt blomster og bading da 😀 Kos deg i ferien Solliv <3

    2. Jeg elsker faktisk løvetann.. men det er nok enda lenge til den kommer her.. har faktisk ikke sett en hestehov heller, enda.. men tenker at nå har snøen begynt å trekke seg vekk fra husveggene og grøftekantene, så nå er det håp om at de spretter opp både her og der.
      Håper du får en riktig fin dag. Onsdagsklemz fra mæ til dæ 💖

      1. Tusen takk, vi får håpe sola og våren kommer til dere nå…
        Slik at løvetannen kommer susenede…i grøfta!
        Nå er jeg hjemme og det er ferie, deilig…Klem til deg!

    3. Løvetann har jeg sett, men det var ei som delte bilde. Var plukket i byen. Utrolig. Det snødde litt da jeg stod opp. Men det er opphold nå og grått. Tror sola har tatt ferie. God påske til deg. Klem

    4. I dag minner det mer om høst enn vår. Regnet strømmer ned. Jeg har gått en ree kilometer lang tur i regnet, liker egentlig det. Rar sånn.
      Lag deg noen fine fridager.

      1. Tusen takk, ja herlig med regn når man liker det…Regn er bedre enn snø altså…og bedre enn blåst!
        Bra tur hos deg, jeg har gått gjennom tre skoger i dag…så ble opp og ned og mye trening!
        Kos deg med kvelden…

    5. Fine glade løvetann <3 jeg kjører pent – og ja, det er tøft å kjøre stor bil etter mange timer på jobb… jeg blir sliten, og kommer ikke så langt første dagen! Godeste klemmer <3

      1. Det skjønner jeg, de gangene jeg kjører bil hjem fra jobb – så holder det med en kort tur.
        Jeg blir litt ullen i hodet etter en lang dag…bruker mye konsentrasjon på å høre vettu..
        ..
        Ta det pent og ta mange stopp!
        Løvetannen er helt skjønn………ikke sett linerla enda jeg…
        Klem og natta….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg