Ble det for mye gløgg?

 

Rudo! Har jo sittet helt rolig og sett på TV hele tiden. Blitt nesten for mye av det gode. I dag morges lå han rett ut..Bildet over, det var gløggaften her i går, og han har nok puttet litt av hvert i den koppen tenker jeg 🤶 Så gikk det. Ellers så er det deilig og fredelig her hjemme. Spist middag og venter på litt jul på TV. Pepperkaker og romruller fylles på og kanskje blir det et lite glass med Portvin senere i kveld. Det hører med til jula synes jeg. Ellers er det første gang på mange år jeg ikke har noe stress inne i meg.

 

Det kommer nok av at jeg ikke jobber 100 % lenger og bruker hele desember til å ordne til jul. Kjøpe gaver, lage gaver, handle og pynte. Tok vanlig rengjøring før helgen så blir ikke noe før på mandag igjen. Helt greit, det er jo mørkt hele dagen. Trenger ikke styre så mye med det! Nå har jeg ikke tenkt meg i noen butikker igjen før på mandag – deilig! Er det noe som mangler nå så får noen andre her trylle litt! 

 

 

Min favorittsang i jula – hør på denne!

God kveld

 

10 kommentarer
    1. Så herlig å ikke føle seg stresset. Jeg må innrømme at det gjør ikke jeg heller. Så lenge jeg blir tidlig ferdig med julegavene, så blir det jul uansett. Og det har blitt viktig, for de siste julene har det blitt komplikasjoner i forkant av julen, og da stresser det ordentlig om ikke julegavene er klar 😉
      Høres koselig ut med portvin, det har jeg ikke drukket på mange år. Her blir det gløgg på meg og barna.
      Ønsker deg en herlig fin kveld, og morgendag. Juleklemmer fra meg ♥

    2. Tusen takk, her er det deilig. Ta det helt med ro og bare slappe av, helt herlig.
      Portvin er godt, du bør kjøpe deg en klunk. Smaker godt synes jeg og man blir varm og god !
      Julegaver kan bli stress hvis man er sent ute. I år begynte jeg i august. .Deilig.
      God Jul til deg vennen og klem herfra..

      1. Deilig å bare slappe av, se på TV eller høre på musikk eller bare site og slappe av.
        Husker før om årene da var mye mas her på lille julaften. Alt skulle gjøres og vi hadde masse folk og stekte ribbe og pyntet til jul. Alt på en dag! Det ble stress..
        Nå lever jeg jo et helt annerledes liv enn tidligere og det er deilig! <3 Juleklem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg