ble bad i dag også da

 

God kvelden…Mye styr i dag egentlig…Det handler om den dårlige hørselen. Skal skrive litt om det når kvelden kommer. Nå er det varmt enda og sola skinner…Så stikker bare en liten tur innom…med å si Jeg har badet i dag også! En linselus bak der også…Var flere enn meg på stranda det er jo sommer og sol! 

 

Skal gå meg en tur og få noen skritt også! For på sykkel blir det lite skritt målt. Men det er ikke så farlig. Gidder ikke stress med det – for det å sykle er en fin trim for magemusklene…De begynner å bli slappe! Får kjøre på litt utover høsten! 

 

 

Etterpå blir det innlegg om den blå ballongen! <3

 

 

Nyt kvelden…

14 kommentarer
    1. Så deilig med bad da..:) Var varmt og godt i sola her i stad..men er så slapp at jeg ikke har orka å dra noen steder i dag.. Du er flink til å holde deg aktiv..og variasjon er jo det beste 🙂 Skal følge med videre om blå ballonger og sånt……Klem til fine deg <3

      1. Tusen takk, prøver å variere. Sykle og gå og svømme! Blir jo litt artigere og litt trim blir det vel. I hvertfall med sykkel – det synes jeg gir meg noe! Klem til deg.

    2. Du verden,, bader altså— Men var faktisk en flott dag her i dag 😀 Fikk gjort ferdig noen større prosjekter uttafor døra her 😀 Klem

      1. Tusen takk, virkelig deilig å komme seg til sjøen. Et fantastisk flott vær og det må nytes…trim samtidig..2 fluer i en smekk..Prosjektene mine er ikke ferdig. Må sette in et ekstra gir merker jeg…ramla litt av lasset …God morgen og god klem. Lykke til med prosjektet ditt!

    3. ja du bader du og den blå balongen leste jeg om,trasige greier og merkelig att dei ikke kunne ta en hørselstest på deg når du først var der,systemet skal vist være firkantet for tiden ,og legene er jo lite tilgjenglige nå i coronatiden,håper det bedrer seg da

      1. Deilig med bad. Og systemet er veldig firkantet. Ikke kunne dem ta ny hørselprøve for det hadde ikke fastlegen sagt noe om og da kan de ikke gjøre det! Og hørselprøve hører med hvis man må stille inn apparater på nytt på grunn av hørselen har blitt dårligere. Så fikk bare beskjed. Rens øra dine i 2-3 måneder og først da kunne jeg komme tilbake. Mer først til fastlegen for å få en henvisning. Merkelig system og det er langt for meg å dra til dette sykehuset! Og jeg ble jo mye dårligere etter at jeg hadde vært der for ho tukla det til i øra. Tråkig situasjon…Men jeg får bare rense og blåse så mye jeg har tid til – så blir det vel litt bedre. Hørte litt i dag på jobben. Men ikke snakket i telefon så vet ikke om det funker! Da jeg har vært på den andre jobben i kommunen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg