Blåbærkonfekt

 

God fredag, klokka er litt over 1300 og det er tid for å ta en liten kaffetår og prat med dere! Jeg har brukt dagen til å vaske og rydde. Jobber ikke på fredager…….er ikke lei meg for det i dag! Dette været…altså! 🥰 Men vi bor i Norge, det er januar og vinter…Jeg har kaffe og godis i hus..Selv om det er lagt litt bort, men unner meg noen konfektbiter med blåbær! Jeg er den som liker litt annerledes søtsaker – spennende og er jeg i butikker hvor de selger selger sjokolade fra små steder så er jeg god på å kjøpe..Vel, er det dyrere – men det er verdt det! Jeg er ikke typen som kjøper en sjokoladeplate til 20.- på Europris..Jeg liker nye smaker og lukter! Jeg går også sjelden i smågodthylla og kjøper smågodt og blant annet gummi-smokker og knasker på det! og hiver innpå, jeg tar en liten bit av noe som frister og lukter og smaker og nyter de små ting   💚

 

 

Denne her altså, fantastisk på smak og når man åpner posen så lukter man blåbær! Dette er godt! Kjenner at det her blir min nye favoritt…Vel, er det masse sukker her også…Men føltes litt “sundt” allikevel…Er drøy, hvis jeg spiser 4-5 biter hver helg så har jeg denne posen et stykke ut i februar! 

 

Koselig å prate med mine fine lesere, jeg er glad i dere vet dere! De dagene jeg ikke helt har lyst til å skrive så mye, så skriver jeg litt allikevel..for jeg vet at mange av dere er inne på bloggen min hver eneste dag! Det er topp altså!

 

Og i dag er LYKKEN 💙 en bit av denne blåbærkonfekten..Mitt motto er som før – leve her og nå!

15 kommentarer
    1. Deilig med nye smaker og litt søtsaker må vi ha i livet.🥰
      Ønsker deg en strålende fredagskveld!🤩✨🌟

    2. Spennende med nye smaker! Så du har også fri fredager – jeg har iallfall annenhver fredag fri! Men ikke idag…..! Koselig at du legger ut noe hver dag – jeg er inne og kikker, vet du – og jeg er glad i deg au! Klem <3

      1. Tusen takk, her er det fri og jeg lever for fridager…det er livet!
        Jeg koser meg skikkelig..
        Ikke alltid man er like ivrig på å rable ned noe, men så tenker jeg på mine lesere og deg <3
        God klem…vennen…💜❤️

    3. den sjookoladen hørtes deilig ut ,jeg liker også spesielle sjokoladebiter :=) gummisnop som jeg kaller det spiser jeg ikke ,det er overhode ikke bra for oss med IBS ,så det kjøper jeg aldri

      1. Veldig god altså, hadde sånn en nydelig smak av blåbær – saftig sjokolade med mye smak.
        Ser på nettet at det er tomt for denne, det skjønner jeg…
        Ja, moro med litt gode smaker…Nei, sånn gummisnop kan ikke være sundt…

    4. Veldig glad i blåbær, så denne må jeg se om jeg finner 🙂 Artig å prøve noe nytt.
      Vi blir glad i hverandre her på blogg også, selv om vi ikke har truffet hverandre. Merker samholdet, og det gjør godt <3

      1. Denne var utrolig god, den har en nettside, men ser det er utsolgt.
        Det skjønner jeg, for noe av det besate jeg har smakt! Det komme sikkert inn nye varer etter jul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg