blå tær på en fredag…

 

God morgen…tester litt her inne igjen…Det er fredag. Det er sol. Det er helg. Det er ferie. Det er blå tær….

 

Til uka har jeg ferie. Blir hjemmeferie. Pleier alltid ta litt ferie på denne tiden, da jeg reiser til Kreta tidlig på sommeren. Men ikke i år. Så nå får jeg kose meg med jobbing her hjemme. 

 

Det koster så lite med en flaske neglelakk. Du finner de overalt…Fra kr. 10.- – til kr. 300.- ..Fresh opp dine tær…Ta litt fotbad. Skrubb vekk død og hard hud på hæler..skrubb, skrubb, skrubb. For etter en vinter er føttene fremme igjen..Smør med litt fet krem og etterhvert blir de ganske ok..og klare for sandaler <3 Føttene altså…

 

 

Kos deg, det er FREDAG!

8 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Ja, det er fredag, og langhelg, og du har til og med ferie, så herlig ♥ Leit med Kretaturen da, men nå er forhåpentlig været så flott at det ikke vil bli den verste ferien. Satser på det i alle fall.
      Jeg går selv til fotpleie, fordi jeg ikke lenger klarer å stelle føttene mine selv. Og det er skikkelig luksus 😀 Og så har jeg funnet en fotpleier som ikke er ute etter å grafse til seg mest mulig penger, så jeg er veldig fornøyd. Vet ikke om jeg skal ta på litt farge etterhvert på mine tånegler, men det er unektelig lekkert nå i sommertiden 🙂
      Nyt ferien i egen hage, det har sin sjarme det også ♥ God ferie ♥

      1. God kveld ble det før jeg rakk innom her. Så deilig med slik luksus som ikke koster skjorta…Herlig…
        Ikke lett å stelle føtter og negler lenger….Og det er veldig viktig… 🙂 Klem og tusen takk….<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg