bla bla bla

 

God mandag morgen, ute er det novemberkaldt. Lite vi får gjort med det. Svart kaffe og blogg. Snart på jobb. Sånn er det jo. ..Komme seg i dusjen, kle på seg. Kjøre avgårde. Til et sted. Være der. Møter og styr. Slitsomt.  Koser meg veldig her hjemme om dagen. Føler at jeg finner roen når mørket og høsten kommer. Sommeren er jeg rastløs 🙂 Vil ikke gå glipp av den fine tiden…

 

Bla, bla, bla – Blir sånn her på blogg også. Skriver og skriver. Kanskje ikke matnyttig. Sånn er det jo ofte når vi snakker også. Mye bla, bla, bla – og noen ganger tenker jeg. Er det noe vits i..Nesten bedre å ikke si noe. Det er jo så uvesentlig.. Sånn er kanskje blogginnlegg her også! Men det er vel for å holde i hop blogg og mennesker. Uten innlegg – ingen blogg <3

 

“Et varmt smil er vennlighetens universale språk”

 

GOD MANDAG

12 kommentarer
    1. Jeg har vel aldri vært det mest skravlete mennesket i morgenstunden, men med penn og tastatur er det noe annet. 🙂 Men nå slipper jeg å dure avgårde på møter og jobb.. og takk for det 🙂 Lykke til og ha en flott dag 🙂

    2. Ja… nå er du vel på jobb for lengst når jeg endelig våkner til liv. Ikke alltid det er så mye å skrive om, så da er det helt greit med litt bla, bla… Det er lesbart det også😙
      Ønsker deg en fin arbeidsdag😊

    3. liker ditt bla bla jeg,halvnakne bilder av unge jenter som snakker om trening,klær,interiør ,slankemat osv er iallefall bla bla og lite interesant for meg,godt det er noe for alle her inne da

    4. Novemberkaldt her også, og det er bare å kle seg godt. Den novemberkulden kom som julekvelden på kjerringa, og det godt å tenne opp i oven 🙂

      Synes det er kjempekoselig med hverdagsblogging jeg 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg