bipolar

 

God morgen. Ny dag…

 

Jeg bruker jo denne bloggen til å skrive om oss som har litt å bale med. Også meg selv. Det er jo den sykdommen jeg kjenner mest til. Hørselstap. Men jeg er ikke en veldig selvsentrert person, så kan ikke bare vie bloggen til hørsel og det rundt der. Det er kjedelig for meg og deg! Men jeg liker å være en person som står frem og støtter litt oppunder det ene og det andre. Jeg har null interesse for sminke. Kliner på meg litt hver morgen for å se ok ut. Men bruker ikke mye av mitt liv foran speilet eller bak speilet for å si det sånn. Det er så mye mer vi mennesker må igjennom her i livet! Vi skal finne vår vei og mestre livet <3 på godt og vondt. 

 

I disse dager snakker vi alle litt godt om hverandre. Det er en person jeg ønsker å gi min stemme til i dag.  Hun har en bipolar lidelse. Jeg kan ikke så mye om dette. Men kjenner noen flere mennesker som har denne lidelsen. Det jeg har skjønt er at det opp og ned. Kreativitet og dager med mindre energi og nedstemthet (depresjon)  <3 Du kan lese litt om det HER – BLOGGEREN Monairens vil jeg gi en ekstra klem til i dag! Hun er en flott allsidig kreativ dame som har mye å by på her i livet. Begynn å lese bloggen hennes du også. Det er tøffe tak og mye iver å lese 🙂

 

En fin onsdag der ute alle sammen <3

 

Solliv har igjen vært fotograf og funnet et lite hjerte av lyng her i Fredrikstad.

12 kommentarer
    1. God morgen, Solveig 🙂
      Så herlig at du framsnakker. Verden trenger mer av det.
      Monairens blogg var jeg en del innom da jeg hadde blogg sist. Takk for påminnelsen 😉 Ante ikke at hun har bipolar lidelse. Vel, det vet jeg litt om, for jeg har den diagnosen selv.
      Håper du får en fin dag 🙂

      1. God ettermiddag. Ja, hyggelig å fremsnakke andre bloggere. Og noen mennesker sliter litt ekstra. Klem <3 Da får dere lese litt hos hverandre..

    2. Åh… Tusen takk herlige solliv. Dette var det første jeg så nå da jeg våknet. For en fin start på dagen , jeg ble helt satt ut her jeg nå😙 Takk for fremsnakking og gode klemmer. Sender ekstra klemmer til deg også. Og ønsker deg en flott dag og uke. Kleeem😊

      1. Tusen takk, synes du trengte det. Du trenger en klem og god tanker og kanskje blir det flere lesere også. Så at også Kjerringtanker fremsnakket deg/bloggen din for 2 dager siden. Mandag var det <3

    3. Så flott å fremsnakke…og så viktig ♥ Og spesielt når det er litt helserelatert. Det er viktig å lære litt om hverandre. Det kan sette ens eget fokus litt til side og i tillegg føler man seg kanskje ikke så alene. Monairens leser jeg, og jeg er imponert over alt hun klarer i gode stunder, og lei for at hun også må innom dårlige stunder. Liker bloggen hennes veldig godt ♥
      Ha en fin dag søte du ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg